رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان :

بسیج سازندگی در کمک به مردم امام‌زاده ابراهیم شفت درکنار سایر نیروهای امدادی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه و بسیج به عنوان خادم‌ مردم تا رفع مشکلاتی که به واسطه حادثه آتش‌سوزی شهرک امام‌زاده ابراهیم شفت رخ داده در کنار مردم منطقه است، گفت: کار ساخت واحد‌های مسکونی و تجاری آسیب‌دیده بلافاصله بعد از آواربرداری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۱۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴

بسیج سازندگی در کمک به مردم امام‌زاده ابراهیم شفت درکنار سایر نیروهای امدادی است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان،سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی و بسیجیان سپاه ناحیه شفت در همان لحظات اولیه حادثه اتش‌سوزی پای کار خدمت به مردم این منطقه بودند، اظهار کرد: با وجود حجم خسارت باید خدا را شاکر بود که در این حادثه خسارت جانی نداشتیم.

 

تهیه و توزیع نان و غذای گرم در میان مردم حادثه‌دیده

 

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در کنار سایر نیروهای امدادی کمک‌هایی در رابطه با اسکان موقت خانواده‌های آسیب‌دیده انجام داده است، گفت: بعد از وقوع حادثه گسترده آتش‌سوزی تهیه و پخت غذای گرم و توزیع نان را در میان مردم حادثه‌دیده را داشته و این موضوع همچنان در حال انجام است.

 

رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ضمن همراهی دستگاه ها خدمات رسانی ،تصریح کرد: در خدمت‌رسانی به مردم حادثه‌دیده شهرک امامزاده ابراهیم (ع) همه پای‌کار بودند‌.

 

سرهنگ پاسدارابراهیمی در ادامه از برگزاری جلسه ستاد بحران با محوریت حادثه آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت خبر داد و بیان کرد: این جلسه با ریاست استاندار گیلان و با حضور مدیران ارشد استان برگزار شد و تصمیمات مهم و خوبی در این جلسه اتخاذ شد.

 

کمک بسیج سازندگی در ساخت منازل خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

وی ادامه داد: با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان خانوارهایی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یا بهزیستی هستند و منازل‌شان در این حادثه آسیب دیده است، بسیج سازندگی در ساخت و بازسازی منازل‌شان کمک می‌کند.

 

سرهنگ پاسدار ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر نیروها و گروه‌های جهادی در محل حاضر هستند و مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، افزود: ما در کنار دیگر عزیزانی که مشغول فعالیت هستند تلاش می‌کنیم از رنج و درد مردم این منطقه کم کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) به واسطه وجود آستان مبارک امامزاده‌ای که نسبش به امام موسی به جعفر (ع) می‌رسد برای مردم گیلان بسیار عزیز و ارزشمند است، ادامه داد: امامزاده ابراهیم در پیشگاه مردم گیلان از قداست ویژه‌ای برخوردار است و مردم استان نگاه ویژه‌ای به این منطقه دارند.

 

وی با بیان اینکه نیروهای قرارگاهی منطقه‌ای ما از امروز به دوستان ما در امامزاده ابراهیم (ع) اضافه خواهد شد، افزود: این عزیزان هم در کنار نیروهای امدادی می‌توانند در تسریع رفع مشکلات منطقه تاثیر بسیاری داشته باشند‌.

 

ساخت واحدهای مسکونی و تجاری آسیب‌دیده بلافاصله بعد از آواربرداری آغاز می‌شود

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بلافاصله بعد از آواربرداری کار ساخت واحد‌های مسکونی و تجاری آسیب‌دیده آغاز خواهد شد، افزود: سپاه و بسیج به عنوان خادم‌ مردم تا رفع مشکلاتی که به واسطه حادثه آتش‌سوزی رخ داده است، در کنار مردم منطقه می‌ایستد.

 

قرارگاه‌های منطقه‌ای بسیج سازندگی ظرفیتی برای خدمت‌رسانی در مواقع بحران

 

وی از کمک‌رسانی به گروه‌های جهادی مختلف گفت و افزود:قرارگاه‌های منطقه‌ای که در دو سال گذشته ایجاد شده است، ظرفیت خوبی برای کمک‌رسانی است و هر ناحیه سپاه در واقع یک قرارگاه است و در این رابطه هر زمان که نیاز به نیروی انسانی داشته باشیم توسط همین قرارگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در ادامه با بیان اینکه در حادثه سیل آستارا ‌قرارگاه‌های جهادی آستارا و تالش حریف کار شدند، افزود: حتما نیروهای جهادی سپاه ناحیه شفت هم حریف این کار هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه تا‌کنون نیازی به اعلام حضور به اعزام نیرو‌ از نواحی دیگر نبوده، تاکید کرد: در صورت نیاز حتماً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

بسیج خدمت‌رسانی را در کمک به مردم امام‌زاده ابراهیم شفت عینیت می‌بخشیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در ادامه به آغاز هفته بسیج سازندگی با شعار «همه باهم بسیج خدمت‌رسانی» اشاره کرد و گفت: این شعار را ان‌شاء‌الله به لطف خدا و همت نیروهای جهادی در خدمت‌رسانی به مردم منطقه امامزاده ابراهیم (ع) عینیت خواهیم بخشید.

 

سپاه و بسیج تا رفع کامل مشکلات در کنار مردم منطقه است

 

سرهنگ پاسدار ابراهیمی در پایان با بیان اینکه تا رفع مشکلات موجود با همه وجود در کنار مردم این منطقه هستیم، افزود: جا دارد از سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرماندهی سپاه قدس گیلان و همچنین از فرمانده سپاه ناحیه شفت و مسئول بسبج سازندگی این ناحیه تشکر و قدردانی کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار