برگزاری نشست نهضت روشنگری با موضوع عملیات وعده صادق در بخش مرزی مهرگان سراوان

بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت مقام معلم، نشست نهضت روشنگری با موضوع عملیات وعده صادق با حضور بسیجیان حوزه حضرت مریم(س) در بخش مرزی مهرگان از توابع سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۷۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، فرمانده حوزه حضرت مریم(س) مهرگان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان داشت: پس از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، رژیم منحوس دست جمهوری اسلامی را برای تنبیه و پاسخ به این متجاوز باز گذاشت، چرا که حمله به کنسولگری به منزله حمله به خاک آن کشور است و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار پاسخ سخت و کوبنده‌ای به این تجاوز صهیونیست‌ها داد.

وی افزود: پس از سخنرانی مقام معظم رهبری که فرمودند صهیونیست‌ها از این کار خود پشیمان خواهند شد، فرزندان سبزپوش انقلاب با همکاری نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار پاسخ کوبنده‌ای به این رژیم منحوس و جعلی دادند که پس از عملیات وعده صادق آن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در دنیا از بین رفت.

خواهر پاسدار صفیه محمدی ادامه داد: از قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری ایران همین بس که پس از اشتباه راهبردی رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران تمام ابر قدرت‌ها دست به دامان ایران اسلامی شدند تا از پاسخ منصرف شود، اما جمهوری اسلامی در تمامیت ارضی و امنیت خود با هیچکس تعامل نمی‌کند.

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی خود را چهارمین ارتش قدرتمند دنیا معرفی می‌کرد و اینطور گمان می‌کرد هر کاری که دلش بخواهد در منطقه انجام دهد کشورهای اسلامی کاری با او ندارد، اما ایران اسلامی خلاف این را ثابت و مستقیم به خاک این کشور حمله کرد.

محمدی تصریح کرد: با وجود آمادگی صد درصدی تمام ابر قدرت‌های غرب و منطقه پس از تهدید جمهوری اسلامی ایران، موشک‌های تمام بومی‌سازی شده ایران اسلامی از آسمان چندین کشور عبور کرده و سامانه گنبد آهنین اسرائیل را دور زده و به پایگاه‌های حساس نظامی این کشور اصابت کردند که این عملیات وعده صادق که فقط بخش کوچکی از اقتدار نظامی ما بود جهانیان را انگشت به دهان گذاشت.

این مقام مسئول در ادامه گفت: صهیونیست‌های ملعون پس از این شکست مفتضحانه که در دنیا آبرویی برایشان باقی نماند، سعی کردند که اقدامی علیه جمهوری اسلامی انجام دهند، برای همین چند ریز پرنده در آسمان اصفهان به پرواز درآوردند که این چند ریز پرنده هم توسط نیروهای مسلح ما منهدم شدند و رژیم صهیونیستی مضحکه خاص و عام در دنیا شد.

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) مهرگان اضافه کرد: شکست سیاسی دیگری که رژیم صهیونیستی از وعده صادق و طوفان الاقصی خورد، قطع روابط کشورهای اسلامی با این رژیم بود، همچنین بیداری ملت‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های تراز اول جهان علیه رژیم صهیونیستی افزایش یافت و دنیا فهمید آن همه شعارها و نمادهای انسان دوستانه و صلح طلبانه رژیم صهیونیستی سرابی بیش نبوده و این رژیم جعلی همچون خون‌آشامی بر جان مردم مظلوم فلسطین افتاده است.

وی در پایان گفت: قطعاً پیروزی نهایی در دستان توانمند جمهوری اسلامی، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان و ملت ستم دیده فلسطین خواهد بود، طبق گفته مقام معظم رهبری ما به قله نزدیک شده‌ایم و قطعاً طعم پیروزی را خواهیم چشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار