خبرهای داغ:

همه افراد باید نسبت به جهاد تبیین احساس مسئولیت کنند

گرمسار- فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه تربیت دانش آموزان انقلابی برای حفظ انقلاب اسلامی در دستور کار مربیان و معلمان تمدن ساز قرار گیرد، گفت: همه افراد باید نسبت به جهاد تبیین احساس مسئولیت کنند.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۶۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، ایرج گلینی در همایش تجلیل از مربیان تربیتی، معلمان تمدن ساز و هادیان سیاسی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: اعتلای بسیج و تمدن نوین جهان اسلامی مهم‌ترین هدفی است که در گام دوم انقلاب دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه، بسیج، نظام مقدس جمهوری اسلامی و همه دستگاه‌های اجرایی بدون معنویت هیچ ارزشی ندارد، افزود: چراکه همه مأموریت‌ها و برنامه‌های اجرایی در تمام ارگان‌ها بر اساس عقاید و ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه تحریم‌های اقتصادی، تهدیدهای دشمنان انقلاب اسلامی و جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس را با عقاید برگرفته از ارزش‌های اسلامی مدیریت کردیم، تصریح کرد: جهاد تبیین فقط خاص افرادی که تریبون دارند نیست بلکه همه ما که در این نظام در حال خدمت هستیم متناسب با نوع فعالیت خود در جهاد تبیین باید اقدام کنیم و نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه تا الآن 11 قرارگاه در بحث فرمان اعتلای بسیج تشکیل داده است که فعالیت این قرارگاه‌ها متناسب با تهدیدات دشمن در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی‌شده است قرارگاه فرهنگی، اجتماعی، فضای مجازی، علمی، سازندگی و محرومیت‌زدایی ازجمله مهم‌ترین آن‌ها است

گلینی گفت: قرارگاه تربیت دینی یک قرارگاه برون‌سازمانی است که همه مسئولان می‌توانند در این بخش برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب فعالیت کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار