خبرهای داغ:

سومین یادواره ۳۵۷ شهید شهرستان گتوند برگزار گردید

سومین یادواره ۳۵۷ شهید شهرستان گتوند برگزار گردید سومین یادواره ۳۵۷ شهید شهرستان گتوند با حضور پرشور مردم و مسئولان همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج گتوند برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۵۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷


به گزارش خبرنگار بسیج گتوند، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان شجاع و دلیری داشتیم، که نتیجه آن در محور مقاومت می شود، شخصیتی مانند شهید کجباف، شهید محمد تاج بخش، شهید مختاربند و محمدی

خادم سیدالشهدا بیان داشت: ۷۷ شهید مدافع حرم خوزستان که بیشترین شهید مدافع حرم در کشور می باشد، در سوریه و عراق در مقابل داعش ایستادند و تا آخرین قطره خون خود جانفشانی کردند.

فرمانده قرارگاه کربلا تصریح نمود: اولین کشوری که جرات کرد به اسرائیل موشک بزند جمهوری اسلامی بود، که آن را موشک باران کرد زمانی که موشک های ما به سمت اسرائیل شلیک شد، بیش از ۲۰ کشور به اسرائیل کمک کردند، در مرحله اول گنبد آهنین آنها آسیب دید و موشک های ما با اختلاف کمتر از نیم متر به هدف خورد.

این قدرت جمهوری اسلامی است قدرتی که دشمن به آن پی برده، کشور ما امروز قدرت منطقه است.

خادم سیدالشهدا گفت: دشمنان ما بدنبال این هستند که بنیان خانواده را از طریق مادر سست کنند، و ما در خانواده چیزی بنام مادر نداشته باشیم، اما به جوانان و نوجوانان سفارش می کنم، که به مادرتان احترام بگذارید و دستبوس آنها باشید.

سومین یادواره ۳۵۷ شهید شهرستان گتوند شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور مسئولان استان و شهرستان و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت بسیج گتوند برگزار گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار