سردارولی زاده

حرم امام خمینی ره میزبان بیش از ۸۰۰۰هزار نفر برای کنگره شهدای استان تهران هستیم

کد خبر: ۹۵۹۶۱۳۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران: سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، نیز به ارائه گزارش مفصلی در خصوص اقدامات انجام شده در سطح شهرستان های استان پرداخت و گفت: کنگره شهدای شهرستان های استان تهران ساعت 3 روز سوم خرداد ماه در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با حضور بیش از 8000 نفر از مدعوین برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: برای برگزاری این رویداد بزرگ ملی، جلسات مختلفی در استانداری تهران، ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، فرمانداری ها و سپاه نواحی شهرستان های استان، برگزار شده است. همچنین با مدیر شبکه استانی تهران هماهنگی های لازم برای انعکاس اخبار مربوط به این کنگره انجام شده است و کمیته های مختلفی متشکل از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقام ارشد نظامی و انتظامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان، مدیر کل اطلاعات استان، فرمانده سپاه استان، فرماندهان فراجا و ... تشکیل شده است که هر یک از آنها ماموریت های محوله در حوزه مسئولیتی خود را انجام می دهند.
وی اظهار داشت: ساختمان مرکزی دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سپاه استان و سالن ستاد کنگره در سازمان بهشت زهرا(س) افتتاح شده است.
طراحی و تصویب آرم و تندیس و چاپ پرچم کنگره انجام شده و تصاویر هر شهید بر روی تندیس چاپ شده و به خانواده های معظم شهدا تقدیم خواهد شد.
#کنگره_ملی_سرداران_و۱۲۰۰۰شهیداستان_تهران

ارسال نظرات
آخرین اخبار