نشست هم اندیشی دبیراجرایی کنگره شهدای البرز و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج برگزار شد

نشست هم اندیشی دبیر اجرایی کنگره شهدا البرز و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهرکرج، پیرامون برگزاری شایسته کنگره شهدای البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۷۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، نشست هم اندیشی پاسدار داوود پاشایی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان البرز و دبیر اجرایی کنگره شهدا استان و حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، برگزار شد.
نشست هم اندیشی دبیراجرایی کنگره شهدای البرز و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج برگزار شد
در این نشست داوود پاشایی دبیر اجرایی کنگره شهدای البرز، اظهار داشت: کنگره شهدا فرصت بزرگی در جهت نهادینه کردن گفتمان شهدا در استان البرز و انتقال فرهنگ و معارف آن‌ها به نسل جوان است.

پاشایی با تاکید بر اینکه مشارکت همگانی در برگزاری شایسته کنگره شهدایک ضرورت است، تصریح کرد: کنگره شهدا تنها یک مجمع، همایش یا اجلاس نیست بلکه اقدامی مستمر است که باید به جریان سازی عمیق فرهنگی و اجتماعی و ایجاد قرابت نسل جوان با فرهنگ و معارف شهدا بیانجامد و این مسأله نیازمند همکاری همه ارگان‌های مسئول در سطح استان است.

در ادامه این نشست مسئول کمیسیون فرهنگی شورای کرج عنوان کرد: کنگره شهدا مهمترین رویداد فرهنگی شهر کرج است و همه باید بکوشیم، کنگره شهدای استان در شأن و جایگاه رفیع شهدا برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری از هیچ تلاشی در جهت برگزاری شایسته کنگره شهدای البرز دریغ نخواهدکرد، افزود: همه ما به شهدا مدیون هستیم و بدون تردید ازهیچ تلاشی در جهت نهادینه کردن فرهنگ شهدا در شهر کرج دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها