با حضور سردار ولی زاده در حضور تولیت حضرت عبدالعظیم(ع) صورت گرفت؛

تشریح اقدامات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در خصوص کنگره ملی 12000 شهید استان

جلسه هماهنگی کنگره ملی 12000 شهید شهرستان های استان تهران با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، و جمعی از مسئولان و فرماندهان با حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۷۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

جلسه هماهنگی کنگره ملی 12000 شهید شهرستان های استان تهران با حضور سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و رئیس شورای سیاستگزاری کنگره ملی شهدای استان، سید عباس جوهری  سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار تهران‌، مدیر کل بنیاد شهید استان تهران و جمعی از فرماندهان انتظامی و ... در دفتر تولیت آستان   حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) رهنمودهایی در خصوص برگزاری هرچه بهتر این مراسم ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در حوزه مسائل دفاع مقدس و کنگره شهدا تسلط کامل و اطلاعات کاملی دارند، مسئولان برگزاری این کنگره باید   نسبت به تهیه و ارائه گزارش این رویداد ملی توجه و دقت داشته باشند. وی ادامه داد: با توجه به تجربیاتی که در این زمینه دارم، باید تلاش کنید برنامه را مدیریت کنید و اجرای برنامه های کنگره مجری محور نباشد و   تمامی ظرفیت ها و برنامه هایی که تدارک دیده شده اجرا شود.

 سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، نیز به ارائه گزارش مفصلی در خصوص اقدامات انجام شده در سطح شهرستان های استان  پرداخت و گفت: کنگره شهدای شهرستان های استان تهران ساعت 3 روز سوم خرداد ماه در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت  امام خمینی (ره) با حضور بیش از 8000 نفر از مدعوین برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: برای برگزاری این رویداد بزرگ ملی، جلسات مختلفی در استانداری تهران، ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، فرمانداری ها و سپاه  نواحی شهرستان های استان،  برگزار شده است. همچنین با مدیر شبکه استانی تهران هماهنگی های لازم برای انعکاس اخبار مربوط به این کنگره انجام شده است و کمیته های مختلفی  متشکل از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقام ارشد نظامی و انتظامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های  استان، مدیر کل اطلاعات استان، فرمانده سپاه استان، فرماندهان فراجا و ... تشکیل شده است که هر یک از آنها ماموریت های محوله در حوزه مسئولیتی خود را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: ساختمان مرکزی دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سپاه استان و سالن ستاد کنگره در سازمان بهشت زهرا(س) افتتاح شده است.

طراحی و تصویب آرم و تندیس و چاپ پرچم کنگره انجام شده  و تصاویر هر شهید بر روی تندیس چاپ شده و به خانواده های معظم شهدا تقدیم خواهد شد.

ارسال نظرات