مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران :

منویات رهبر معظم انقلاب باید شاخص و الگوی ما در عرصه های فرهنگی باشد

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با اشاره به درپیش بودن ماه های گرم سال؛ نسبت به ظهور مدهای جدید لباس و ترویج پوشش های مبتذل از سوی برخی افراد و جریان های منافق و وابسته به فرهنگ منحط غربی، هشدار داد و گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص حجاب به عنوان یک شاخص و خط مشی دلسوزانه پدرانه باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۶۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

اکبر حیدریان مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران؛ گفت: رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به اهمیت مسئله عفاف و حجاب  توصیه‌های مهمی  داشته اند. وی  بااشاره به فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای در مقاطع مختلف درخصوص حجاب، اظهار داشت:

ایشان  سال  92  در دیدار جمعی از بانوان فرهیخته‌ حوزوی و دانشگاهی تاکید کردند: فرهنگ غربی آزادی مرد  برای التذاذ از مسائل جنسی ،   مثل یک سِیل  وارد کشورهای بی دفاع و بی حفاظ اسلامی شد از جمله  کشور ما شد خوشبختانه انقلاب آمد، جلوی این بی بندو باری تا یک حدود زیادی گرفته شد و باید جلوی این سد بشود؛ این خطر بزرگ و  بلای عظیمی است.

رهبر انقلاب سال 93   در حرم مطهر رضوی فرمودند:‌  در خیابانهای   پایتختهای اروپایی   یک نفری که اندکی حجابش را مراعات کرده، مورد تهاجم جوانها قرار میگیرد، جلوی چشم مردم زن محجّبه را میزنند و مجروح می کنند     بعد رویش بنزین می ریزند، آتشش می زنند،   آ‌ن‌ کسانی ‌که مبانی اسلامی را در ذهنها متزلزل می کنند، آ‌ن ‌کسانی ‌که شعارهای اصلی انقلاب را مورد تعرّض جدّی قرار میدهند، آ‌ن ‌کسانی ‌که نهاد خانواده را بی‌ارزش جلوه میدهند و ازدواج را بی‌معنی وانمود می کنند و لذّت‌جویی را یک امر مطلوب و یک ارزش میدانند و اباحه‌گری را ترویج میکنند، نمی شود در مقابل اینها بی‌تفاوت ماند.  دستگاهها باید احساس وظیفه کنند.  

 حضرت آیت الله خامنه ای اسفند سال 97 نیز در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام درباره مسئله‌ حجاب تاکید کردند: غربی ها پولهای زیادی خرج می کنند، و صدها رسانه را   به کار می گیرند برای اینکه بتوانند روی هویّت مستقلّ فرهنگیِ زنِ مسلمان، اثر بگذارند.

اکبر حیدریان در پایان خاطر نشان کرد:  ایثارگرانی که در   دوران دفاع مقدس و در غائله های مختلفی که از سوی دشمن طراحی و اجرا شد، جان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب و ناموس و عزت کشور فدا کردند، تا هویت ایرانی و اسلامی مان پایدار بماند؛ اکنون نیز در این برهه از زمان نیز  جامعه بزرگ ایثارگران    وظیفه می داند که  فرمایشات و منویات دلسوزانه ، پدرانه و مدبرانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب   را مورد توجه قرار دهد و از نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و پاسدار جان و مال و ناموس مردم حمایت قاطع خود را اعلام نماید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار