نشست هم اندیشی فرمانده سپاه استان البرز و دبیران کمیته‌های ستاد کنگره شهدا البرز برگزار شد

نشست تبادل نظر، هم اندیشی و بررسی برنامه‌های ستاد کنگره شهدای استان البرز با حضور فرمانده سپاه استان البرز و دبیران کمیته‌های ستاد کنگره شهدا البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۱۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، نشست هم اندیشی سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز و دبیران کمیته‌های ستاد کنگره شهدا البرز بعداز ظهر امروز در سالن جلسات ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد.

در این نشست در ابتدا پاسدار داوود پاشایی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و دبیر کنگره شهدای استان البرز در ابتدا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد کنگره شهدا، اظهار داشت: کنگره شهدا بزرگترین مراسم آیینی معرفی و تبیین ارزش‌های شهدا است که با پیام رهبر معظم انقلاب رسمیت می‌یابد و لذا باید از تمام ظرفیت‌های استان در جهت برگزاری شایسته آن استفاده شود.
وی با بیان اینکه کنگره شهدا از ۲۰ کمیته و ۴۰ ستاد بهره می‌برد، افزود: بهره گیری از ظرفیت مشارکت مردم و مسئولان یکی از مهمترین الویت‌های ما در برگزاری شایسته کنگره شهدا استان البرز در سال آتی است.


از دیگر سو دبیران کمیته‌های ستاد کنگره شهدا در این نشست دغدغه‌های خود را در خصوص برگزاری شایسته کنگره شهدا مطرح کردند.

در ادامه این نشست، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز، ضمن استماع صحبت‌های جمع حاضر به تبیین اهمیت برگزاری کنگره شهدای استان البرز پرداخت و بر ضرورت برگزاری شایسته این کنگره در شأن و منزلت شهدا تاکید کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار