پیام تبریک فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت روز کارگر

سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت روز کارگر در پیامی این روز را تبریک گفت
کد خبر: ۹۵۹۴۴۸۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت روز کارگر در پیامی این روز را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

 

 امام علی علیه السلام :

الْمَرْءُ بِهِمَّتِهِ لَا بِقُنْيَتِه.الْكَرَمُ نَتِيجَةُ عُلُوِّ الْهِمَّة

"ارزش انسان به همت اوست ، نه به ثروت او. کرامت نتیجه بلند همتی است."

 

 ۱۲ اردیبهشت روز کارگر نماد انسان هایی بلند همت و پاک سیریت است که با دستانی پاک و شرافتی بلند، به تلاش در عرصه های مختلف می پردازند و بخشی از چرخ های اقتصادی کشور با زحمات این قشر می چرخد.

 

در دین مبین اسلام و نظام مکتبی جمهوری اسلامی ایران توجه و ارزشی دو چندان به این قشر داده شده است. چنانچه کسی که در جهت امرار معاش خانواده کار کند، جهادگر معرفی شده است.

 

توجه ویژه به خدمات این قشر پرتلاش باید همواره در دستور کار تمام کارفرمایان حقوقی و حقیقی اعم از پیمان کاران، کارخانه داران، شرکت ها، تولید کننده ها و...قرار بگیرد. زیرا علاوه بر توسعه در گردش اقتصادی کشور، نگهداشت ،رضایت و حمایت مالی و معنوی این قشر موجب سلامت جامعه نیز می شود و جوانان را بیش از پیش به سوی کارهای حلال و توسعه آفرین می کشاند.

 

بسیاری از شهدا، نیروهای بسیجی و جهادی، ورزشکاران، نخبگان علمی و مهارتی، مدافعان امنیت و محیط زیست، جزء این زیر مجموعه هستند و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) و معیار های نظام اسلامی ایران به توسعه استقلال و خودکفایی کشور در عرصه تولید و کارآفرینی، این قشر ظرفیت زیادی را برای تحولات اقتصادی دارا است که بی شک با برنامه ریزی ها، راهکارها و راهبرهای عملیاتی در سطح کلان قابل اجرا است.

 

 امید است با یاری خداوند متعال قشر کارگران جامعه با فرهنگسازی رسانه های ملی اعم از صدا و سیما و نشریات و خبرگزاری ها ، در جامعه جایگاه واقعی خود را از نظر معنوی و مالی داشته و مشکلاتشان با دقت و برنامه ریزی حل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار