اما جمعه خلخال:

اصلی‌ترین مشکل در شهرستان خلخال نبود سدهای معیشتی و تامین آب کشاورزی است

امام جمعه خلخال گفت: اصلی‌ترین مشکل در شهرستان خلخال نبود سدهای معیشتی و آب کشاورزی برای امرار و‌ معاش مردم در شهر و روستا است.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۳۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
 
اصلی‌ترین مشکل در شهرستان خلخال نبود سدهای معیشتی و تامین آب کشاورزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه خلخال با تبریک فرهنگ پهلوانی اظهار کرد: اصلی‌ترین مشکل مردم شهرستان خلخال نبود سدهای معیشتی و آب کشاورزی برای امرار و‌ معاش مردم در شهر و روستا است و مسوولان استان باید برنامه جدی و اساسی برای تامین آب کشاورزی شرب و صنعت شهرستان خلخال و داشته باشند.
 
امام جمعه خلخال با اشاره به سخنان آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان در خصوص آب شرب، کشاورزی و صنعت شهرستان خلخال گفت: مسوولان باید بدانند آب در چشمه و ما تشنه لبان می گردیم و اولویت اصلی در این جا مردم شهرستان خلخال هستند که خلخال منبع تولید آب است.
 
حجت الاسلام اسدی با تبریک هفته کار و کارگر و روز فرهنگ پهلوانی و با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری اسوه همت و ولایت مداری گفت: امام خمینی (ره) در خصوص این شهید فرمودند «کلیه کتاب‌های این شهید قابل مطالعه است و هر کدام گنجینه‌ای از علوم و معارف مختلف برای عموم است».
 
حجت الاسلام کریم اسدی با اشاره به نشست فرمانداران خلخال وتالش در خصوص تونل خلخال به اسالم گفت: در این خصوص نیز شاهد پیشرفت این تونل در حوزه خلخال خواهیم بود و هم‌چنین پروژه ملی خلخال کلور درام نیز باید توجه بیش از بیش به این پروژه از سوی مسوولان استان انجام گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار