تودیع و معارفه

آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج عشایری فیروزکوه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج عشایری شهرستان فیروزکوه با حضور فرمانده سپاه فیروزکوه و حجت والمسلمین موئینه نماینده ولی فقیه در سپاه و اکبری مسئول عشایری شهرستان جمعی از مسئولان فیروزکوه برگزار شد. در این برنامه از برادر عین الله اسفندیار تکریم و تقدیر و برادر حسین رضایی به عنوان مسئول جدید بسیج عشایری معارفه شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۰۲۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فیروزکوه؛

 سرهنگ دوم پاسدار محسن رحیمی، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) فیروزکوه در همایش جهاد تبیین و تودیع و معارفه مسئول عشایر فیروزکوه که با حضور سران ایلات،طوایف، اقوام و عشایر شهرستان فیروزکوه برگزار شد با اشاره به اهمیت نقش عشایر در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: از خودگذشتگی شما عشایر در حوزه های مختلف نشان داده است؛ که در مواقع مهم و ضروری همواره در صحنه بوده اید و همچون دیگر اقشار؛ دفاع از حریم اهل بیت و نظام جمهوری اسلامی این روحیه انقلابی در سراسر ایران اسلامی به ویژه در قشر عشایر موج میزند.

 رحیمی افزود:به پاس حضور همیشگی شما در همه صحنه های مختلف مسئولیت مسئولین نیز افزایش یافته است و ما نیز در جهت برطرف کردن مشکلات گام برمی‌داریم.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) فیروزکوه با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات تصریح کرد:همان طور که حضور شما عشایر عزیز در حضور حماسی انتخابات مجلس بیش از ۷۵ درصد از مردم حضور داشتند انتخابات امضایی بود بر تنبیه متجاوز و رژیم غاصب اسرائیل و وعده حق و صادق دیده شد.

 

انتهای پیام/ خبرنگار بسیج سعید غلامپور

ارسال نظرات
آخرین اخبار