مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله

۷۱۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ۷۱۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۳۹۶۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج استان مرکزی با بیان اینکه ایام شهادت استاد متفکر شهید مطهری از دوازدهم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته به نام هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج نام گرفته است، گفت: برای امسال نیز برنامه‌های متنوعی در سطح مدارس، آموزشگاه‌ها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد تدارک دیده شده و انتظار ما این است برنامه‌ها بهتر از سال‌های قبل باشد.

وی افزود: شهید مطهری، انسانی مخاطب‌شناس و دشمن‌شناس بود و همواره در طول زندگی خود به این مهم توجه کرده و آن را به دیگران توصیه می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله از تدارک ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان به مناسبت هفته عقیدتی خبر داد و تصریح کرد: هفته عقیدتی از شنبه، ۸ اردیبهشت آغاز می‌شود، اولین روز از این هفته به نام «شهید مطهری، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» نام‌گذاری شده که با محوریت دانشگاه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با پیش‌بینی ۹۵ برنامه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدی ادامه داد: روز دوم با ۱۱۰ ویژه‌برنامه با عنوان «شهید مطهری، تعلیم و تربیت، منزلت و حقوق زنان» با محوریت دانشگاه‌ها، هیئت‌های اندیشه‌ورز، پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

وی افزود: روز سوم «شهید مطهری، مکتب انقلاب و بسیج» با ۲۸۵ برنامه، «مشق مطهر؛ شهید مطهری، پژوهش و تولید علم» با محوریت مدارس، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها با ۱۳۰ برنامه؛ روز پنجم با عنوان «همایش مطهر؛ شهید مطهری، قرآن، عترت و ولایت» با محوریت نواحی سپاه و مدارس با ۴۰ برنامه تدارک و اجرایی خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: روز ششم هفته عقیدتی در سپاه و بسیج با عنوان «یاد مطهر؛ شهید مطهری، شهدا و ولایت‌مداری» با محوریت ۳۵ گلزار شهدای استان و «فریاد مطهر؛ شهید مطهری، معنویت، مهدویت و قدس شریف» عنوان روز هفتم است که در ۱۵ مصلی و میعادگاه‌های نماز جمعه شاهد حضور بسیجیان و پاسداران خواهیم بود.

 حجت‌الاسلام عبدی به دیگر برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت در ۲۵ مدرسه استان، گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری اردوی «راهیان پیشرفت»، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار فرهنگیان، مربیان و اساتید بسیجی با ائمه جمعه در شهرستان‌ها، تشکیل گروه‌های صالحین، برپایی محافل انس با قرآن با رویکرد تفسیر در کانون‌ها و پایگاه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در کنار دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با شبیه‌خون فرهنگی به مباحث اعتقادی و قرآنی نیز توجه ویژه دارد، افزود: برنامه‌های عقیدتی و آموزشی سپاه در طول سال از میان برنامه‌های هفته عقیدتی - سیاسی استخراج شده و کلاس‌ها در این نهاد انقلابی بن‌مایه اعتقادی دارد. 

سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی مسئول بسیج فرهنگیان استان مرکزی، نیز در این نشست به شرح مختصری از اقدامات انجام شده در هفته معلم پرداخت و گفت: دیدار معلمان نمونه و بسیجی با مقام معظم رهبری، اعزام ۴۰۰ نفر به اردوی «راهیان پیشرفت» و بازدید از نمایشگاه هوا و فضا در تهران، انتخاب  تجلیل از ۱۰ معلم ماندگار، برگزاری همایش معلمان بسیجی، تجلیل از معلمان جهادگر در تیم پیشرفت مدرسه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار