تلاش بی‌وقفه مدیران موجب شکوفایی کشور می‌شود

وزیر کشور گفت: تلاش بی وقفه مدیران موجب رشد ، شکوفایی و رونق اقتصادی کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۸۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمد وحیدی امروز در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: جبهه مقاومت جبهه‌ای مستحکم است که دائم به دنیا عرضه و کشور با ماموریت های چندگانه در این عرصه حرکت می‌کند.

 

وی گفت: در این راستا نقشه راه پیروزی ملت فلسطین است، جبهه مقاومت یک جبهه به هم پیوسته و رمز پیروزی می باشد.

 

وزیر کشور ادامه داد: نظام اسلامی امروز بر بال‌های قدرتمند در حوزه های مختلف حرکت می‌کند و باید بیش از پیش تقویت شود، بر همین اساس رهبر انقلاب شعار سال را مورد توجه قرار داده‌اند و باید بر آن تلاش کرده و بپردازیم.

 

وحیدی افزود: دولت سیزدهم در زمانی به مسوولیت رسید که مشکلات متعددی را دشمنان ایجاد کردند و به دنبال توسعه و گسترش آن بودند، همچنین کم کاری داخلی هم مزید بر علت شد.

 

وزیر کشور اظهار داشت: اتکا به توانمندی داخلی از شعارهای دولت سیزدهم بود و در این راستا توجه از خارج به توانمندی داخل گفتمان اصلی دولت شد، همچنین باتوجه به ظرفیت های مختلف در کشور این مهم شدنی و در حال تقویت است.

 

وحیدی یادآور شد: تلاش بدون وقفه از جمله دستاوردهایی است که می‌تواند ما را پیروز کند ، انقلابی‌گری، حرکت مجاهدانه و اخلاق مداری از صفات افراد در رأس مسوولیت می‌باشد.

 

وی افزود: اقدامات بسیاری باید در لرستان صورت گیرد ، دولت پیگیر تکمیل سدهای نیمه تمام در این استان بوده و با تامین اعتبارات انجام می‌شود، همچنین کار دولت پیگیری مطالبات مردمی است.

 

وزیر کشور گفت: راه‌آهن خرم‌آباد به اندیمشک اکنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن که از دغدغه و مطالبات مردم بوده در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

 

وحیدی ادامه داد: باید تلاش کنیم پروژه های عمرانی هرچه سریعتر به سرانجام برسد تا مردم بهره‌مند شوند، همچنین مشارکت مردم به عنوان حضور در بخش خصوصی مهم تلقی می‌شود و باید زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم کرد.

 

قدر دانی وزیر کشور از استاندار پیشین

 

وحیدی با بیان اینکه از زحمات فرهاد زیویار استاندار سابق لرستان کمال قدردانی را دارم، گفت: معاندان شرایطی را به ناحق ایجاد کرده‌اند که تلاش مدیران جمهوری اسلامی زیر سوال رود، اما شاهد دغدغه آنان هستیم.

 

وی افزود: دشمنان دائم در تلاش هستند تا بی‌ثباتی را در کشور القا کنند، اما می‌بینیم، چگونه زحمات مدیران به نتیجه رسیده و کشور در حال پیشرفت است.

 

او با اشاره به انتصاب ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان گفت: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مشکلات این استان کاهش یابد و شاهد برطرف کردن کمبودها باشیم.

ارسال نظرات