وجود جوانان انقلابی عامل موفقیت بسیج سازندگی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان گفت: وجود جوانان انقلابی با روحیه جهادی عامل موفقیت بسیج سازندگی است اقدامات جهادی سپاه نباید در قالب چارچوب های اداری قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۵۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار نعمت اله باقری امروز در آیین افتتاحیه دوره‌ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه اظهار کرد: سپاه حاصل تفکر امام خمینی (ره) و وجود هریک از پاسداران برای خدمت رسانی به مردم حاصل این تفکر است و شکست دشمن در زمین خودش و از فاصله ۲ هزار کیلومتر حاصل همان تفکر است.

 

وی افزود: اگر سپاه حاصل این تفکر امام نبود، کشور نبود چرا که علاوه بر خدمت رسانی به مردم، پاسداری از مرزهای کشور را نیز برعهده دارد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) عنوان کرد: عملیات وعده صادق بنا به فرمان مقام معظم رهبری و علیه دشمنی بود که فکر می‌کرد ابرقدرت است و آن تفکر پوشالی دشمنان را درهم کوبید و تمامی ابر قدرت ها با دولت‌های خودفروخته منطقه صف می‌کشند تا بتوانند جلوی پرتاب موشک های رعد آسای نظام اسلامی را بگیرند اما نمی‌توانند. 

 

سردار باقری بیان کرد: امروز ابهت تاریخی رژیم صهیونسیتی شکسته و جمهوری اسلامی پشتوانه تاریخی آنان را درهم کوبید و امیدواریم شاهد محقق شدن پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده این رژیم اشغالگر نابود می‌شود، باشیم.

 

وی عنوان کرد: بسیاری از کشورها با وعده صادق شادمان و اعلام کردند تا جمهوری اسلامی می‌تواند پشتیبان آنان باشد.

 

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه بسیج سازندگی نمونه همان الگویی است که امام فرمان تشکیل آن را داد و افزود: تا کنون جنگ‌های مختلفی را پشت سر گذاشتیم اما امروز جنگ اقتصادی است و مجموعه بسیج سازندگی به عنوان سربازان سپاه در خط مقدم این حوزه، باید تلاش کنند چراکه بسیج سازندگی با کارهایی که در حوزه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خرد اما زود بازده انجام می‌دهد مصداق عینی شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم است.

 

باقری گفت: اگر پشتیبانی و حمایت در حوزه زیر ساخت، نگهداشت و فروش انجام نشود، شخص یا واحدهایی که مورد حمایت گرفته ورشکست می‌شوند.

 

وی افزود: وجود جوانان انقلابی با روحیه جهادی عامل موفقیت بسیج سازندگی است اقدامات جهادی سپاه نباید در قالب چارچوب های اداری قرار گیرد.

 

 

ارسال نظرات