مفهوم خدمت رسانی، تلاش در برآوردن نیازهای مومنان است

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:مفهوم خدمت رسانی تلاش در برآوردن نیاز‌های مومنان و سود رسانی به هم نوعان و رفع گرفتاری از طریق پرداخت تسهیلات است.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۱۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی امروز در آیین افتتاحیه دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به شعار سال اظهار داشت: کار شما به‌عنوان تسهیلگر برقراری ارتباط با مردم در راستای مشارکت مردم در بحث تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است.

وی با بیان اینکه در برخی استان‌ها به نسبت لرستان سطح اشتغال بالا است گفت: مفهوم خدمت رسانی تلاش در برآوردن نیازهای مومنان و سود رسانی به هم نوعان و رفع گرفتاری از طریق پرداخت تسهیلات است، اقدامی که در بسیج سازندگی انجام می‌شود.

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان با بیان اینکه فلسفه وجودی حاکمیت دینی برقراری عدالت و خدمتگزاری است، بیان کرد: خدمت‌گزاری به مردم به ویژه محرومان و پا برهنگان فلسفه وجودی حاکمیت دینی است، نکته‌ای که باید مورد توجه تسهیل گران قرار بگیرد.

 

 درویشی افرود: مسئولانی که وظیفه سنگین‌تری دارند باید سخت‌کوش‌تر باشند و عدالت اجتماعی را با عمل خود پیاده کنند.

 

وی با بیان اینکه در انجام امورات مردم باید با اخلاص کار کنید ، گفت: خدمت رسانی به مردم ارزش ذاتی دارد و یک حس نوع دوستی ایجاد می‌کند.

 

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات