خبرهای داغ:
سردار والی‌راستی:

حراست از دستاوردهای انقلاب میدان عمل سپاه را گسترده کرد/ عملیات وعده صادق مظهر شکوه و اقتدار نظام اسلامی بود

همدان- فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) همدان گفت: رسالت و ماموریت سپاه هیچ‌گاه محدود به عرصه خاص یا امور داخلی کشور نشد و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی میدان عمل و ماموریت این نهاد را نامحدود و گسترده کرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۵۱۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷

سردار علی والی راستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: تدبیر امام راحل برای تشکیل نهاد مقدس سپاه پشتوانه منطقی و عقلانی بالایی داشت.

وی افزود: از مهمترین خصوصیات و تمایزات سپاه با سایر ارگان‌های حکومتی، جوشیدن آن از بطن جامعه و مردمی بودن آن است.

فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) همدان گفت: رسالت و ماموریت سپاه هیچ‌گاه محدود به عرصه خاص یا امور داخلی کشور نشد و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی میدان عمل و ماموریت این نهاد را نامحدود و گسترده کرد.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از نیروی مقاومت بسیج و ظرفیت‌های مردمی و ایستادگی و ماندگاری روی اصول انقلاب همواره این نهاد مقدس را نزد مردم و حتی ملت‌های منطقه محبوب و با عزت ساخته است.

سردار والی‌راستی با بیان اینکه علت همه دشمنی‌ها و کینه‌ها نسبت به سپاه نیز همین ماندگاری بر اصول انقلاب و جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: یکی از اصول انقلاب که سپاه همواره روی آن ایستاده است اصل حمایت از مظلومان و مستضعفان در هر کجای جهان و مقابله با مستکبران عالم است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران با توجه به ساختار و ماهیت تشکیلاتی و قانونی خود هیچ‌گاه گرفتار باندها و اغراض سیاسی مختلف نخواهد شد و با ولایتمداری و هوشمندی روزافزون در راستای نیل به اهداف مقدس خود حرکت خواهد کرد.

فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات غرورآفرین، مظهر شکوه و اقتدار نظام اسلامی و تحقق نصرت الهی در شکست و تنبیه متجاوزان بود و راهبرد قطعی نظام، مقابله و پاسخ کوبنده به هر گونه تعرض دشمنان به خاک و منافع کشور عزیزمان است.

وی همچنین با اشاره به تشکیل لشکر انصار الحسین(ع) در استان همدان گفت: رزمندگان و فرماندهان بسیجی سپاه استان همدان با تشکیل این لشکر، نقش مهم خود را در دفاع مقدس و خلق حماسه های ماندگار ایفا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات