همزمان باروز تأسیس سپاه؛

دیدار مسئولین با پاسداران شهرستان سامان

فرماندار و امام جمعه سامان به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی با هدیه شاخه گل به پاسداران این شهرستان سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۵۹۳۳۳۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهرستان سامان حجت الاسلام حسینی ضمن گرامیداشت روز پاسدار در دیدار صمیمانه با پاسداران بیان داشت: شکی نیست پاسداران و جانبازان،  از ابتدای دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف همچون مقابله با تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم و در عرصه های عمران، صنعت و آبادانی میهن عزیز اسلامی دست به خلق حماسه های بزرگی زده و با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی ناپذیر خود، امنیت،آسایش و سرافرازی را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پابرجا نگه داشته اند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه پاسداران انقلابی که اقتدار و عزت امروز و همیشه کشور را مرهون جانفشانیهای شبانه روزی آنان دانست،و این روز بزرگ و باشکوه را به همه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که آیه : وَ أَعِدّوُا لَهُمْ ما اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ در سینه آنان نقش بسته و جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت گفت.

حسینی افزود: سلامت و سعادت و عزت روزافزون ایشان و همه قوای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب بعنوان فرمانده کل قوا از ایزد منان مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات