مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

شهدا حیات مادی و معنوی به ما بخشیدند

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه بدر دیدار با دو تن از همسران شهدا، گفت: شهدا هم حیات مادی و هم حیات معنوی به ما بخشیدند.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۹۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام روح‌الله مهدی‌نیا ابراز داشت: شهدا با حفظ خاک و تمامیت ارضی کشور برای ما حیات مادی آفریدند، و این بسیار ارزشمند است اما ارزش و اهمیت حیات معنوی، بسیار فراتر و بالاتر از حیات مادی است.

شهدا حیات مادی و معنوی به ما بخشیدند

   وی اظهار داشت: آنها فرهنگ و عزت کشور که بر اساس تعالیم اسلام، قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام است را حفظ کردند و این همان ارزش و حیات معنویی است که شهدا برای ما آفریدند و بالاتر از هر گونه ارزش‌های مادی، ظاهری، سطحی و مقطعی است.

   حجت‌الاسلام مهدی‌نیا متذکر شد: خصومت با ظالمان و همراهی و همدلی با مظلومان و دفاع از آنها هویت ماست و شهدا با استقامت و نثار خون و جان‌شان، این هویت و فرهنگ را برای ما حفظ کردند و ما این اوج عزت و شکوه و بالندگی را مدیون خون آنهاییم.

   بمناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه به همراه جمعی از کارکنان سپاه و بنیاد شهید میانه با همسر شهید سلطانعلی سلطانی و شهید جهانگیر صفریانی دیدار کردند.

ارسال نظرات