با حضور مدیران آموزش و پرورش و وزارت بهداشت؛

آغاز برنامه های هفته سلامت در دبستان امام هادی(ع) ناحیه یک شهرری

آیین آغاز هفته سلامت با حضور مسئولین و معاونین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دبستان امام هادی(ع) ناحیه یک شهرری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۷۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

صادق ستاری فرد،معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم آئین افتتاح هفته سلامت که در دبستان امام هادی(ع)شهرری برگزار شد در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد:ما بعد از سال ها توانستیم موافقت دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت را جذب کنیم برای تربیت مراقبین بهداشت به صورت بورسیه تا همانند دانشگاه فرهنگیان بتوانند نیروی مورد نیاز مارا آموزش دهند و بعد از ۴ سال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی به عنوان نیروی استخدام رسمی در آموزش و پرورش شوند و این یک اتفاق خیلی بزرگی بود و میتواند بخش جدی از نیاز های ما را مرتفع کند.

وی ادامه داد:در آزمون استخدامی نیز همینطور آزمون استخدامی و کیفیت بخشی،سهم قابل توجهی از ظرفیت این آزمون به موضوع نیروهای مورد نیاز بهداشت و سلامت و تربیت بدنی اختصاص پیدا کرد و جمعا ۴ هزار و ۱۷۰ نیرو پیشبینی شد.

صادق ستاری فرد تاکید کرد:اعتقاد راسخ ما این است که سلامت زیربنا و مقدمه تربیت است،سلامتی میتواند دانش‌آموز را در موقعیت مناسب یادگیری قرار دهد و عکس ان هم همین است،در برنامه درسی ملی همکاران خوب ما در سازمان پژوهش در شورای عالی آموزش و پرورش به این موضوع واقف هستند و به دنبال ایجاد یک نظام آموزشی و ارزشیابی در حوزه بهداشت و سلامت دانش‌آموزان هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:اعتقاد راسخ ما این است که سلامت زیربنا و مقدمه تربیت است،همکاران ما به دنبال ایجاد یک نظام آموزشی و ارزشیابی در حوزه بهداشت و سلامت دانش‌آموزان هستند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار