نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای گروه صنعتی ایران ترانسفو برگزار شد

زنجان _نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، یکم و دوم اردیبهشت ماه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۱۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴

نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای گروه صنعتی ایران ترانسفو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این گروه صنعتی، یکم و دوم اردیبهشت ماه امسال با استقبال خوب اصحاب رسانه برگزار شد.

این بوت‌کمپ رسانه‌ای با موضوع "تولید محتوای خبرنگاری موبایلی" با حضور اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و واحد‌های صنعتی بزرگ استان در سالن همایش شرکت ایران ترانسفو با حضور مدرس کشوری به طور رایگان برگزار شد.

طبق تفاهم با اداره‌کل فنی وحرفه‌ای استان زنجان، برای شرکت‌کنندگان این دوره، مدرک و گواهی معتبر صادر شد.

این دوره با استقبال بسیار خوب اصحاب رسانه استان زنجان برگزار شد و به اذعان خبرنگاران چنین رویدادی با این کیفیت برای افزایش سواد رسانه‌ای در استان زنجان برگزار نشده بود، همچنین طبق درخواست اصحاب رسانه، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی از مدیران شرکت ایران ترانسفو دوره‌های دیگری در زمینه افزایش سواد رسانه‌ای برگزار کنند.

"بوت‌کمپ" یک دورۀ آموزشی فشرده برای یادگیری سریع مهارت‌ها است که فرد با شرکت در آن‌ها طی فرآیند منظم، دانش کاربردی را در زمینه‌ای مشخص به‌شکل تخصصی بدست می‌­آورد و سپس می‌تواند به صورت حرفه‌ای وارد آن حوزه شود؛ معمولاً بوت کمپ‌ها به‌صورت حضوری و تمام‌وقت برگزار می‌شود و به عبارتی دیگر هدف از بوت‌کمپ این است که در این دوره کارآموزانی حضور داشته باشند که تاکنون در آن زمینه فعالیت حرفه‌ای نداشته‌اند و پس از گذراندن این دوره، بتوانند شغل متناسب با بوت‌کمپ موردنظرخود را پیدا کنند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار