فرماندار بروجن:

سپاه بازوی توانمند ملت در برابر زیاده خواهی های استکبارجهانی است

فرماندار بروجن در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرز و بوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۵۹۳۱۱۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندار شهرستان بروجن، اعضای شورای تأمین، معاون فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در ستاد فرماندهی ناحيه مقاومت بسيج سپاه این روز را تبریک گفتند.

فرماندار شهرستان بروجن ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه قهرمان را گرامی داشته و گفت: هدف از تشکیل سپاه، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، دفاع از مرز و بوم ایران و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

فتاح کرمی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را به بُعد نظامی و امنیتی محدود نکرده و خدمات خود را در حوزه‌های مختلف گسترش داد و در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، محرومیت زدایی و... نیز تأثیر گذار و نقش آفرین بوده است.

کرمی اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرز و بوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی‌ها در جریان عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد که پوشالی بودن اسرائیل را به منصه ظهور گذاشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار