فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه

سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی دشمنان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب با سلاح ایمان و قدم‌های محکم‌تری در مسیر حرکت انقلاب برداشته و نقش خود را در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی به درستی ایفا خواهد نمود. 
کد خبر: ۹۵۹۳۱۱۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

سرهنگ پاسدار حمید رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در زرندیه؛ گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده اعجاب‌انگیز با رهبری حضرت امام خمینی(ره) در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و قلدری‌های تمام دنیا قد علم کرد و بازوان قوی از جنس مردم با شاخصه اصلی ولایتمداری و با ماموریت حفظ نظام اسلامی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای خودش انتخاب کرد.

وی افزود: نهاد انقلابی سپاه پاسداران از همان ابتدای کار عظمت و نقش خود را به دشمنان نشان داد و دشمن نیز قدرت و جایگاه سپاه را به خوبی درک کرد و در کنار اسلام هراسی و شیعه هراسی، سپاه هراسی را نیز کلید زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز به روز پا به پای انقلاب قوی و قوی‌تر گردید و در عرصه‌های مختلف نظامی، علمی، فرهنگی، عمرانی و خدمت رسانی و... اقدامات ارزشمند و در نوع خود، منحصر به فردی انجام داد.

سرهنگ رسولی ادمه داد: در مبارزه با گروهک‌ها، ۸ سال دفاع مقدس، فتنه‌های سال‌های متمادی، جبهه مقاومت، سیل، زلزله و کرونا، سپاه با روحیه انقلابی، ولایی، جهادی و مردمی، در کنار مردم و با همکاری سایر نهادها و مجموعه‌های دیگر توانست وظیفه خود را به نحو شایسته انجام دهد؛ علی‌رغم دشمنی‌های گسترده سازماندهی شده دشمنان انقلاب، با عنایت به این جمله ماندگار شهید بهشتی که پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند، غریبانه زندگی می‌کنند، مظلومانه شهید می‌شوند و بی‌شرمانه مورد توهین قرار می‌گیرند؛ محبوبیت خاصی در دل مردم باز کرده و این محبوبیت متوقف مرزها نشده و از مرزها عبور کرده و جهانی شده است و نمونه بارز آن تشییع شکوهمند جهانی پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب با کوله‌باری از تجربه و توانمندی مضاعف و با سلاح ایمان و نشان «واعدوا لهم ماستطعتم من قوه» قدم‌های محکم‌تری در مسیر حرکت انقلاب برداشته و نقش خود را در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی به درستی ایفا خواهد نمود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار