پيام تبريك فرمانده مرزباني استان اردبيل به مناسبت گراميداشت سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

سردار "سیدشاهین اسمعلی" فرمانده مرزبانی استان اردبیل با صدور پیامی فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) تبریک گفتند
کد خبر: ۹۵۹۳۰۷۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

پيام تبريك فرمانده مرزباني استان اردبيل به مناسبت گراميداشت سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،متن این بیانیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان الهی و تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) انجام پذیرفت. این فًرمان الهی همچون دیگر فرامین مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، منادی پیام خرسندی و امیدواری در اذهان امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود.

این روز یادآور گام‌های راسخ و استوار مردانیست که همواره در تاریخ ایران اسلامی حماسه آفریدند و مجاهدت های آنان در سال های پر مخاطره و پر افتخار حماسه و ایثار و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

بحمدالله امروز پس از گذشت بیش از چهار دهه از نهال نوپای سپاه به ثمره خون شهدای سرافراز و همت و تلاش مردان بی ادعا به درختی تنومند مبدل گردیده که تمامی معادلات مستکبرین و زورگویان جهان را همچون دوران دفاع مقدس بر هم زده است‌.

اینجانب ضمن تبریک فرا‌رسیدن این روز مبارک به تمامی سبز پوشان عرصه ایثار و شهادت و ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر این نهاد و در راس آن سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین جانبازان، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توفیقات روز افزون را در سال در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و عنایات امام عصر (عج) و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز مدظله العالی برای این نهاد انقلابی و مردمی مسالت دارم.

سرتیپ دوم ستاد سیدشاهین اسمعلی

ارسال نظرات