فرمانده سپاه میانه:

هموارسازی مسیر تربیت جامعه از اولویت‌های سپاه است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه، تربیت‌یافتگی جامعه را پیش‌نیاز رشد و تعالی عنوان کرد و گفت: تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان در پایگاه‌های بسیج، یکی از اولویت‌های اصلی سپاه برای هموار سازی مسیر رشد و تربیت جامعه است.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۸۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، محمد بیرامی بر معنویت به عنوان یکی دیگر از پیش‌نیازهای رشد و تعالی تاکید کرد و اظهار داشت: گام دوم انقلاب، برنامه‌ای به سوی جهانی شدن و تمدن‌سازی است و معنویت، رکنی است که مسیر موفقیت را هموار می‌کند.

   وی در ادامه به نقش اساسی و تاثیرگذار سپاه در موفقیت‌های کشور اشاره کرد و متذکر شد: به جرات می‌توان گفت که در تمامی موفقیت‌های کشور، سپاه نقش بسزایی دارد ولی این نباید موجب غرور و غفلت ما شود.

   بیرامی حفظ وحدت و انسجام داخلی سپاه و بین نیروهای مسلح را امری ضروری و بسیار پراهمیت دانست و شکسته شدن هیمنه دشمن و زانو زدن دشمن در برابر توان و قدرت نظامی کشور را نتیجه همین وحدت و انسجام عنوان کرد.

   فرمانده سپاه میانه، سپاه را همواره خادم ملت و حامی مستضعفان جهان معرفی کرد و افزود: یکی از پیام‌های عملیات وعده صادق، این بود که به دنیا بفهماند که حمایت ما از مظلومان جهان نه تنها رسانه‌ای و تجهیزاتی بلکه به صورت عملیاتی در میدان عمل است.

   آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات