امام جمعه ایلام؛

وعده صادق شمارش معکوس نابودی اشغالگران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در برابر دشمنان بازدارندگی ایجاد کرد، گفت: این عملیات پاسخی قاطع و شمارش معکوس نابودی اشغالگران است.
کد خبر: ۹۵۹۲۷۵۷
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام " اله نور کریمی تبار" در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید که هر چه در توان دارید نیروی خود را بر علیه دشمنان خود و خدا تقویت کنید که برای دشمنان بازدارنده خواهد بود و مورد ستم قرار نمی گیرید.

 

وی با بیان اینکه قدرت دفاعی اسلام، قدرت بازدارندگی است که در دل دشمنان خدا ایجاد رعب می کند، افزود: اگر قدرت دفاعی اسلامی به اندازه ای بود که دشمن از تصور آن مرعوب شد، هرگز توان تهاجم نخواهد داشت و از تصور آن نیز پشیمان خواهد شد.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه هزینه کردن برای دفاع از کشور در واقع سرمایه گذاری با بیشترین منفعت است و ثمرات آن تامین امنیت پایدار و بازدارندگی از شرارت دشمنان است، گفت: تجاوز صهیونیست ها به ساختمان بخش کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، اوج درماندگی این رژیم نامشروع را نشان می دهد همانطور که کودک کشی جزو پیشینه این رژیم قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است و می خواهد جنگ را در منطقه شعله ور کند تا شاید به عمر این رژیم منحوس چند روزی افزوده شود.

 

وی تصریح کرد: پاسخ هوشمندانه و قاطع جمهوری اسلامی به این شرارت شایسته تبریک و قدردانی است و این پیروزی قاطعانه در عملیات ترکیبی موشکی و پهبادی وعده صادق، به فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح و مردم شایسته ایران اسلامی تبریک عرض می نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار