استاندار ایلام؛

۷۲ میلیارد تومانی پست برق ۲۳۰ کیلو واتی در شهرستان مهران هزینه می شود

استاندار ایلام گفت: پروژه پست برق ۲۳۰ کیلو واتی شهر مهران با اعتبار بیش از ۷۲ میلیارد تومان با پیشرفت ۳۰ درصدی، در صورت بهره‌برداری قابلیت تبدیل شدن به ترمینال صدور برق به شهرستان های ایلام و دهلران را دارد.
کد خبر: ۹۵۹۲۷۵۵
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه، در جریان بازدید از پروژه راهسازی پدافندی اربعین (مسیر پدافندی پایانه برکت- پایانه شهید سلیمانی) گفت: طول این پروژه ۷ هزار ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان است و طبق زمانبندی این مسیر پدافندی تا قبل از برگزاری کنگره اربعین به بهره برداری می‌رسد.

استاندار ایلام در بازدید از پست برق ۲۳۰ کیلو واتی شهر مهران از تامین برق پایدار این شهرستان خبر و ادامه داد: این پروژه با پیشرفت ۳۰ درصدی و هزینه‌ای بیش از ۷۲ میلیارد تومان در صورت بهره‌برداری قابلیت تبدیل شدن به ترمینال صدور برق به شهرستان های ایلام و دهلران را نیز خواهد داشت و امکان فروش برق از این شهرستان به کشور عراق نیز فراهم خواهد شد.

وی در ادامه پس از بازدید از قرارگاه عملیاتی اربعینِ وزارت نیرو در شهرستان مهران، از سردخانه‌های بزرگ انبار مواد غذایی در این منطقه بازدید کرد.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: مقرر شده جهت ارائه بهتر خدمات به زائرین اربعین حسینی، کارخانه تولید بطری‌های لیوانی با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در این ناحیه احداث شود.

همچنین مدیرکل آبفای استان در جریان این بازدید گفت: مخزن آب ۵ هزار لیتری پارکینگ بزرگ اربعین و طرح جامع دراز مدت آب پایدار شهر مهران توسط امور آبفای استان در حال اجراست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار