استاندار البرز:

بسیج سازندگی استان البرز در نهضت ملی مسکن پای کار خواهد آمد

استاندار البرز گفت: این خانه‌ها با بهره گیری از تعامل و مشارکت مردم و دولت ساخته خواهند شد و بسیج سازندگی سپاه استان البرز نیز در این راستا پای کار خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۸۲
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

مجتبی عبدالهی استاندار البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج از البرز، در حاشیه بازدید از پروژه طرح نهضت ملی مسکن در صالحیه شهرستان نظرآباد، ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سپاه استان البرز در طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌ها مقرر شده در منطقه صالحیه با مشارکت مردم و دولت در زمینی به مساحت ۲۳۰ هکتار، ۵۰۰۰ واحد یک طبقه ویلایی ۲۰۰ تا ۲۵۰ متری ساخته شود.
بسیج سازندگی استان البرز در نهضت ملی مسکن پای کار خواهد آمد
وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بسیج سازندگی سپاه استان البرز نسبت به آماده سازی اراضی و تامین زیرساخت‌ها و چه بسا در ادامه پروژه در احداث مسکن مشارکت کند، افزود: خوشبختانه تعامل سازنده‌ای در سطح استان در زمینه احداث مسکن صورت گرفته که امیدواریم این تعامل حداکثری به رفع مشکل مسکن در استان البرز منجر شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در ادامه این پروژه می‌تواند در فرایند ساخت و احداث مسکن‌های طرح نهضت ملی مسکن نقش آفرینی کند، خاطرنشان کرد: طرح ملی مسکن بر پایه مشارکت تدریجی مردم و دولت در دست اجرا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها