درحاشیه برگزاری جشنواره استانی مالک اشتر دربندرعباس :

سرکشی دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین از دفتر خبرگزاری بسیج هرمزگان

دبیر اشراف راهبردی سازمان بسیج مستضعفین درحاشیه برگزاری جشنواره استانی مالک اشتر از دفتر خبرگزاری بسیج استان هرمزگان بازدید نمود .
کد خبر: ۹۵۹۲۳۲۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرتیپ دوم پاسدارمقداد فرمانی درنشست صمیمی با معاون روابط عمومی سپاه امام سجاد علیه السلام افزود :رسالت اصلی خبرگزاری بسیج ، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های آن و امید آفرینی به جامعه است.


دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی هفت ماموریت را برای بسیج تعیین کرده اند، تاکید کرد: اولین مأموریت بسیج امید آفرینی و تزریق امید به جامعه است چرا که برخی با تزریق یاس و ناامیدی در جامعه به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند.


سردار فرمانی خاطرنشان کرد: امروز باید اصحاب رسانه مواضع دشمن را بیشتر بشناسند و برای مدیریت آن وارد صحنه نبرد شوند.


دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین یاد آورشد :بسیج تجلی توفیقات عظیم الهی و فرهنگی امید آفرین در تمام عرصه های انقلاب اسلامی است و هرچه که زمان می گذرد ابعاد ارزشمند و ثمرات فراوان این بازوی پرتوان مردمی برای صحنه های ملی و اسلامی بیشتر از قبل روشن می گردد.


سردار مقداد فرمانی با تقدیر از زحمات و تلاش های خبرنگاران و اعضای تحریریه این دفتر تاکید نمود : خبرگزاری بسیج ، مظهر روحیه انقلابی و جهادی در رسانه است، و خبرنگاران این خبرگزاری نقش اصلی را در هدایتگری و حمایت از خبرنگاران متعهد انقلابی ایفا می کنند.

 

ارسال نظرات