مسئول کانون بسیج مهندسین اراک

طرح بسیج «همگام با کشاورز» در اراک آغاز شد

مسئول کانون بسیج مهندسین اراک از آغاز طرح بسیج «همگام با کشاورز» در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۰۴۷
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷

صابر یزدانی مسئول کانون بسیج مهندسین اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از آغاز اجرای طرح بسیج «همگام با کشاورز» خبر داد و گفت: این طرح، از امروز در سطح شهرستان اراک و با حضور 15 مربی بسیجی فارغ الاتحصیل و آموزش دیده در حوزه برای خودکفایی، آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح آموزش شناسایی و مبارزه با آفت به ویژه سِن گندم به کشاورزان ارائه می‌شود تا بتوانیم امسال نیز شاهد افزایش میزان تولید در مزارع باشیم.

یزدانی با تاکید بر اینکه بسیج مهندسین باشناسایی ظرفیت‌ها برای رفع موانع تولید و بهبود محصولات کشاورزی در کنار جهاد کشاورزی است، گفت: هدف از اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز ارتقاء بهره‌وری در عرصه کشاورزی و افزایش بازدهی زمین‌های کشاورزی است.

مسئول کانون بسیج مهندسین اراک با بیان اینکه اجرای این طرح به نوعی در تحقق شعار سال نیز اثرگذار است، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه گندم یکی از محصولات راهبردی و استراتژیک در کشور است و شهرستان اراک نیز ظرفیت تولید این محصول را دارد لذا در آغاز اجرای طرح برای سال جاری در این مرحله کار روی این محصول را شروع کرده‌ایم.

گفتنی است طرح بسیج «همگام با کشاورز» از سال 92 همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی با هدف علمی کردن کشاورزی اجرا و در نتیجه آن به اذعان مسئولین بخش کشاورزی شاهد افزایش بهره‌وری تولید هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار