پیروز میدان وسیاست شدیم‌،مراقب باشیم در جنگ رسانه ای شکست نخوریم

کد خبر: ۹۵۹۱۷۰۰
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

عملیات موفقیت آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درتنبیه رژیم صهیونیستی اثبات کرد که درمیدان نبرد دست برتر با جمهوری اسلامی است .همینطور درعرصه سیاست نیز درمدت ۷ماهی که از عملیات طوفان الاقصی میگذرد درعرصه رایزنی های سیاسی ومحکومیتهای جهانی به نفع ملت مظلوم فلسطین هم پیشرفتهای خوبی حاصل شده،همچنین پس از ترور مذبوحانه سرداران ومستشاران نظامی سپاه درکنسولگری جمهوری اسلامی ایران دردمشق ،فرصت کافی به کشورهای حامی صهیونیستها داده شد تا بامحکومیت این جنایت برای خود درمجامع بین المللی کسب آبرو کنند ،اما نکردند.

 سرانجام تنبیه جزیی ،آنهم صرفا با یک راهبرد نظامی جهت آنالیز  توانمندی های دشمن عملیات وعده صادق صورت گرفت.

 نکته حائز اهمیت این است که دشمن درصددجبران شکستهای خود درعرصه میدان وسیاست ازابزار رسانه بهره خواهدبرد.درهمین راستا پس از عملیات موفق بامداد۲۶فروردین ،اسراییلیها در رسانه‌هایشان می‌گویند، آسیب جزئی دیده‌اند! و روی این موضوع مدام مانور می‌دهند،این درحالی است که سانسور شدید رسانه ای دردستور کاردولت منفور نتانیاهو قراردارد واجازه ورود هیچ خبرنگاری به محلهای مورد اصابت داده نمیشود چون اساسا صهیو نیستها بویی از دموکراسی نبرده اند،اما دو نکته:

 

 1 اولاً حجم تخریب عملیات دیشب واقعاً در درجه اهمیت پایین‌تری قرار دارد. همین که از حصار سرزمین‌های اشغالی رد شدیم، همین که مستقیم ازایران زدیم، همین که اعلام کردیم و زدیم و همین که به یک کشور دارای بمب اتمی حمله کردیم،همین که به تیتر اول رسانه های دنیا تبدیل شدیم و...نباید کوچک شمرده شود

 2 دوما: واقعیت ماجرا با چیزی که اسرائیلی‌ها می‌گویند بسیار متفاوت است! روزهای آتی و اخبار و تصاویر ماهواره‌ای مشخص خواهد کرد چه کسی راست می‌گوید ...

 بنابراین با هوشیاری کامل وظیفه تمام کسانی که قلم بدست دارند و دارای صفحه در فضای مجازی هستند این است که درجنگ رسانه ای علیه دشمن وارد عمل شوند وقشر خاکستری جامعه که همیشه تحت تاثیر القا آت رسانه ای هستند رابیدارکنند تا به فضل خدا درتمام ابعاد نظامی،سیاسی ،روانی ورسانه ای پیروز مطلق باشیم.

  بهروز قره داغی  

ارسال نظرات