قدردانی و حمایت خانه ایثارگران استان تهران از اقدام مقتدرانه سپاه در سیلی سخت به اسرائیل

اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران در پیامی از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسدارن به قلب سرزمین‌های اشغالی دفاع کرد و این اقدام دلیرمردان سپاه را خواست مشروع ملت ایران دانست.
کد خبر: ۹۵۹۱۵۱۰
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

‏ به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران استان تهران، در این پیام آمده است:

 

بسم الله وبالله و على ملة رسول الله

يوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرى‌ إِنَّا مُنْتَقِمُونَ "الدخان؛ 16"

روزى كه دست به حمله مى‏ زنيم همان حمله بزرگ [آنگاه] ما، انتقام گيرنده‌ايم.

بی شک جمهوری اسلامی ایران همواره خواهان ایجاد صلح در تمام دنیا بخصوص در منطقه بوده و همواره نشان داده است حامی مظلومان و دشمن ستمگران است و در این راه تلاش کرده است با بالا بردن توان دفاعی خود علاوه بر این که توانسته کاری کند که خود مورد ظلم قرار نگیرد بلکه توانسته دیگر ملت های مظلوم هم مورد حمایت خود قرار دهد.

دولت مردان ایران همواره اعلام کرده اند که به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستند و در عمل هم نشان داده اند. ولی تجاوز به خود را هم برنمی تابد. حمله پهپادی و موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل نیز در پاسخ به اقدام جنایتکارانه این رژیم جعلی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار بوده است که خواست بحق و مشروع ملت شهید پرور ایران بوده است.

ما در خانه ایثارگران کل کشور از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاطعانه دفاع می نماییم و به این عزیزان دستمریزاد می گوییم و از خداوند منان میخواهیم همواره همانگونه که در سوره محمد آیه 7 وعده داده است یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْکمْ وَ یثَبِّتْ أَقْدامَکمْ  یار و یاور این عزیزان در دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی ایران اسلامی در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور و تجاوز باشد.

اللّهُمَّ انْصُرْ عِبادُکَ الْمُؤمِنینَ عَلَی الْکافِرینَ نَصْراً عَزیزاً.

خدایا بندگان مومنت را بر کافران پیروز فرما ، یک پیروزی عزتمندانه.

 

اکبر حیدریان

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران

ارسال نظرات
آخرین اخبار