مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای 8 پروژه آبرسانی در شهرستان سلطانیه

زنجان- مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: امسال 8 پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه اجرا می شود که با بهره برداری از این طرح ها زیرساخت های آبرسانی روستایی در این شهرستان ارتقاء می یابد.
کد خبر: ۹۵۹۱۴۲۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

اجرای 8 پروژه آبرسانی در شهرستان سلطانیه

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان علی محمد نادرخانی اظهار کرد: طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی اجرا می‌شوند.

وی افزود: عملیات اجرایی خط انتقال روستای گوزلدره به طول ۱۵۵ متر، اجرای مخزن ذخیره و مکش آب روستای مشک آباد با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و احداث ابنیه ایستگاه پمپاژ سرچاهی برقی و مکانیکی مشک آباد از جمله این طرح‌ها است که طی سال جاری اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: اجرای شبکه توزیع آب در روستای سبزدرق به طول ۱۵۰۰ متر، اجرای عملیات اصلاح شبکه در روستای ویر به طول ۱۲۰۰ متر و اجرای خط انتقال آب روستای شکورآباد به طول ۱۹۰۰ متر از دیگر طرح‌های آبرسانی است که امسال در شهرستان سلطانیه اجرایی می‌شود.

نادرخانی افزود: اجرای خط انتقال آب به روستای ترکانده به طول ۱۲۰۰ متر، اجرای خط انتقال روستای طهماسب آباد به طول ۴۰۰ متر و اجرای شبکه توزیع آب در روستای برنقور به طول ۱۱۰۰ متر نیز دیگر طرح‌های آبرسانی روستایی هستند که در شهرستان سلطانیه عملیاتی می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح‌ها جمعیتی افزون بر ۸ هزار نفر از خدمات تامین آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:شهرستان سلطانیه با ۲۹ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی یکی از ۸ شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار