رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

‍ آمادگی کمیته امداد امام(ره) فیروزکوه برای جمع‌آوری زکات فطریه و واریز مبالغ به حساب نیازمندان شهرستان

رییس کمیته امداد امام (ره) فیروزکوه گفت:برای جمع‌آوری زکات فطریه عید سعید فطر برای کمک به نیازمندان آمادگی لازم مهیا شده است.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۸۷
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

عباس دهباشی صبح امروز سه‌شنبه درگفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد به منظور جمع‌آوری زکات نمازگزاران در مساجد، مصلی‌ها که نمازعید در آن برگزار می‌شود، مستقر خواهند بود.

رییس کمیته امداد فیروزکوه گفت: پایگاه‌های ثابت و سیار شورای زکات در مراکز نیکوکاری کمیته امداد و مساجد شهرستان فیروزکوه برای جمع‌آوری فطریه و کفاره و کمک به نیازمندان تدارک دیده شده‌اند و در روز عید سعید فطر آماده خدمت‌رسانی هستند. همچنین حسب دستور العمل فرا دستی وزارت کشور و هماهنگی با کمیته امداد ،دستگاه های کارت خوان نانوایی سطح استان و شهرستان( دستگاه های سفید رنگ ) طی تنظیماتی قابلیت دریافت فطریه شهروندان را خواهد داشت

وی تصریح کرد : فطریه عام و سادات و کفاره عمد و غیر عمد تعريف شده در دستگاه‌ها ، شهروندان محترم می توانند با مراجعه به نانوایی های سطح شهر به مدت سه روز طبق تنظیمات موجود در دستگاه ، نوع فطریه و تعداد آن را انتخاب و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند .

لازم به ذکر می باشد این مبالغ فطریه مستقيم به حساب کميته امداد شهرستان فیروزکوه واریز می‌گردد .

دهباشی با بیان اینکه زکات فطریه جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به حساب نیازمندان شهرستان واریز خواهد شد.

دهباشی ادامه داد: طبق مصوبه وزارت کشور کمیته امداد به عنوان دبیر شورای زکات مي تواند زکات و فطریه را جمع آوری کند و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی بدون مجوز کمیته امداد اجازه انجام این امر را ندارد.

وی گفت: همچنین شهروندان می‌توانند برای ادای زکات فطریه خود به دفتر کمیته امداد امام(ره) به عنوان دبیر شورای زکات فیروزکوه مراجعه کنند.

 

وی افزود: شماره کارت‌های کمیته امدادجهت واریز فطریه

 3026 5005 9979 6037 برای پرداخت فطریه عام 

1292 5006 9979 6037 برای پرداخت فطریه سادات

  

9568 5006 9979 603 برای پرداخت کفاره غیرعمد

7835 5007 9979 6037 برای پرداخت کفاره عمد فراهم شده است.

 

انتهای پیام/ خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار