مسوول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین تجلیل از هنرمندان بسیجی؛

یادواره شهدای هنرمند استان قزوین برگزار می شود

یادواره شهدای هنرمند استان قزوین برگزار می شود
سید جواد خسروی در آئین تجلیل از مسوولین انجمن ها، کانون ها و شورای اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: در سال‌جاری یادواره ۲۷ شهید هنرمند قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۷۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروزا همزمان با سالروز شهادت سید شهدای اهل قلم، سید مرتضی آوینی آئین تجلیل از مسوولین انجمن ها، کانون ها و شورای اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین طی مراسم با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

 سید جواد خسروی مسوول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: در این مراسم، هنرمندان دغدغه ها، انتظارات و مطالبات خود را بیان کردند و سردار رفیعی آتانی نقطه نظرات خود را در زمینه این مطالبات و نیز دیدگاه خود در زمینه هنر انقلاب اسلامی را بیان کرد.

خسروی عنوان کرد: مقام معظم رهبری طی سخنرانی آغاز سال جاری تاکید داشتند که جهش تولید و جهش اقتصادی باید هنرمندانه انجام شود، لذا وظیفه هنرمندان این است که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با هنر متعالی و انقلابی خود زمینه رشد و پیشرفت جامعه و گشایش اقتصادی را فراهم نمایند.

وی اضافه کرد: همچنین در حاشیه این مراسم از خانواده شهید هنرمند شهید عبدحسینی که در زمینه منبت کاری فعال بود و همچنین از مسوولین انجمن ها، کانون ها و اساتید موسیقی سرود جریان انقلاب اسلامی نیز تجلیل شد. 

خسروی در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای هنرمند استان قزوین بیان کرد: در سال‌جاری یادواره ۲۷ شهید هنرمند استان قزوین برگزار می شود. همچنین در سال‌جاری چهار جشنواره موسیقی و سرود، عکس، هنرهای تجسمی و نمایش نیز برگزار خواهد شد. 

 

 انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار