برگزاری بزرگترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزان جهان در شهرری

مدیرکل قرآن،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه مراسم محفل انس با قرآن در شهرری اظهار کرد: بزرگترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزان جهان امسال برای دومین سال برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۶۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳

میکائیل باقری،مدیرکل قرآن،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه مراسم محفل انس با قرآن در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: بزرگترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزان جهان که امسال دومین سال است که برگزار میگردد، همزمان در ۲۰ هزار مدرسه در سراسر کشور،مراکز استان ها در ۳۲ استان و در مراکز شهرستان‌ها در حدود ۷۴۰ منطقه آموزش و پرورش در حال برگزاری است که پیشبینی ما این است که ۳ میلیون دانش‌آموز امروز توفیق حضور در محضر قرآن را خواهند داشت و ثواب این محفل را به روح دانش‌آموزان غزه هدیه می‌کنند.

وی ادامه داد:همزمان با کشور ما در ۱۰ کشور دیگر از جمله افغانستان،پاکستان،هندونستان،کنیا،سوئد و... محفل انس با قرآن به افق هر کشور در حال برگزاری است.

مدیرکل قرآن،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:مراسم امروز که به عنوان بزرگترین محفل برگزار میگردد،تعداد زیادی دانش‌آموز و قاری و حافظ به تلاوت و اجرای برنامه خواهند پرداخت که اینها از قهرمانان قرآنی آموزش و پرورش و نخبگان قرآنی دانش‌آموز فرهنگیان کشور هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار