رئیس عقیدتی‌سیاسی فراجا میانه:

یکی از آفات اصلی اقتصاد ما، دولتی بودن آن است

تبریز- رئیس عقیدتی‌سیاسی فراجا میانه در کارگاه تبیین شعار سال، بر لزوم کوچک‌سازی دولت تاکید کرد و گفت: یکی از آفات اصلی اقتصاد ما، دولتی بودن آن است.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۸۲
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام روح‌الله پوراصل در جمع کارکنان سپاه میانه، مساله اقتصادی یکی از بنیانی‌ترین و دامنگیرترین مسایل خانواده‌ و جامعه عنوان کرد و رفع برخی از امراض دینی و اعتقادی جامعه را گره خورده به حل مشکلات اقتصادی دانست. 

   وی رفع مشکلات اقتصادی به عنوان یکی از مهمترین مباحث و نقاط ضعف کشور را دغدغه، تاکید و مطالبه رهبری در اعلام شعار سال، و از تولید به عنوان قلب تپنده اقتصاد کشور یاد کرد و متذکر شد: کشور ما به جهت وجود منابع غنی انرژی، از ثروتی سرشار برخوردار است و آفت اصلی اقتصاد ما، دولتی بودن آن است که خصوصی سازی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی می‌تواند بسیار راهگشا باشد. 

   رئیس عقیدتی‌سیاسی فراجا میانه، حضور گسترده دولت در عرصه اقتصادی را یک آفت بزرگ تلقی کرده و ورود مردم در عرصه تولید و در کنار آن، حمایت و پشتیبانی‌های دولت را کارساز دانست.

   حجت‌الاسلام پوراصل بر لزوم ورود جدی آحاد مردم برای تحقق جهش تولید در کشور، تاکید و تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب مردم‌نهاد بوده و ثبات و ماندگاری آن به دست خود مردم اتفاق افتاده است، و لذا تقویت پایه‌های این انقلاب مردم‌نهاد بدون اتکای به مردم، ناممکن است.

   کارگاه تبیین شعار سال با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات