مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان:

جشنواره کوچ عشایر شاهسون مغان برای دومین دوره به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۵۹۰۵۵۲
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان:

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: دهمین جشنواره کوچ عشایر شاهسون امسال برای دومین دوره متوالی به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایری است.

حسن محمدی ادیب گفت: دهمین جشنواره کوچ عشایر شاهسون امسال برای دومین دوره متوالی به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایری است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: برگزاری موفق این جشنواره در سال گذشته و در قالب رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو با حضور سفرای کشورهای مختلف بازخوردهای مثبتی را به همراه داشت که نشان دهنده ظرفیت‌های زندگی عشایری و اقتدار کشورمان در منطقه صفر مرزی بود.

به گزارش بسیج و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل، وی بیان کرد: سابقه این جشنواره و توجه ویژه به آن در سال گذشته مسئولیت ما را دو چندان می‌کند تا برای برگزاری باشکوه‌تر آن در سال جاری تلاش کنیم و این اتفاق با همکاری فرمانداری بیله‌سوار، اداره کل امور عشایری و نهادهای مرتبط شهرستانی و استانی ممکن خواهد بود.

محمدی ادیب با اشاره به پیشنهاد تاریخ ۶ تا ۸ اردیبهشت ماه به عنوان زمان برگزاری جشنواره، ادامه داد: برنامه جشنواره به صورت کامل آماده است و اداره کل میراث‌ فرهنگی استان آماده برگزاری این جشنواره است اما در زمینه تامین اعتبار باید هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های استانی و شهرستانی و بخش خصوصی انجام شود تا مشکلی در مسیر برگزاری این جشنواره مهم رخ ندهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار