با تلاش شورای حل اختلاف اردبیل؛

اختلاف چندین ساله یک خانواده در اردبیل حل و فصل شد

اردبیل- رییس شورای حل اختلاف استان اردبیل گفت: اعضای شورای حل اختلاف اردبیل توانستند اختلاف ۴۰ میلیارد ریالی چند ساله یک خانواده را در اردبیل حل و فصل کنند.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۲۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

اختلاف چندین ساله یک خانواده در اردبیل حل و فصل شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت‌الاسلام سید حسن علوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضا با تجربه شعبه ۳۲ شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل با برگزاری جلسات مستمر و میانجی‌ گری بین اعضای یک خانواده اردبیلی و به برکت ایام مبارک رمضان و به حرمت حضرت علی (ع) اختلاف ۴۰ میلیارد ریالی آنان را بعد از ۲ سال حل و میان آنها آشتی و صلح برقرار کنند.

وی افزود: در یکی از پرونده‌های مهمی که به شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل ارجاع شده بود، اعضا و دبیران شعبه ۳۲ اردبیل توانستند اعضای خانواده اردبیلی را اعم از خواهران و برادران این خانواده را که بر سر انتقال سند و قولنامه ای به ارزش بالای ۴۰ میلیارد ریال اختلاف داشتند، آشتی و میان آنها مصالحه ایجاد کنند.

رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل بیان کرد: بعد از گذشت ۲ سال از سیر پرونده در دادگاه‌های اردبیل به دعوا و تنش میان این خانواده در ماه مبارک رمضان امسال پایان دهند.

حجت‌الاسلام علوی خاطرنشان کرد: فراگیر شدن فرهنگ صلح و سازش در کنار نهادینه سازی روش‌های جایگزین قضائی در دستور کار توسعه حل اختلاف استان اردبیل است.

ارسال نظرات