همزمان با ماه مبارک رمضان؛

بزرگترین محفل قرآنی به همت دانش‌آموزان برپا شد

اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری بزرگترین محفل قرآنی با حضور دانش آموزان در ماه نزول قرآن در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۰۵
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

بزرگترین محفل قرآنی به همت دانش‌آموزان برپا شد

به گزارش خبرنگار بسیچ از اردبیل ، کلام الله صفری شامگاه یکشنبه در محفل انس با قرآن که با حضور دانش آموزان مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با محوریت «زندگی با آیه ها» در مهدیه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان در ۶ ساحه تربیتی و آموزشی براساس سند تحول بنیادین تربیت و تعالی می یابند شایسته است تا با پیام و مفاهیم قرآنی در مسیر تربیت و تعالی بیشتر آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: در قالب بزرگترین محفل قرآنی با حضور دانش آموزان به ویژه روزه اولی ها سعی کردیم تا آنها را با معارف و مفاهیم قرآنی بیشتر آشنا کرده و در مسیر تربیت آنها ظرفیت های خوبی را با تکیه بر کلام الهی فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: قرآن کریم بر مبارزه با ظلم و استکبارستیزی تاکید دارد و ما در این محفل معنوی یاد و خاطره شهدای غزه و فلسطین را گرامی داشته و دست به دعا برمی داریم تا هر چه سریعتر دانش آموزان این سرزمین مقدس به سر کلاس های درس بازگردند.

صفری بیان کرد: با دعای خیرخواهانه دانش آموزان پاک نفس در ماه ضیافت الهی امیدواریم ریشه مستکبران روزگار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از بین رفته و امنیت و آرامش در جهان اسلام و کشورهای دنیا برقرار شود.

وی ادامه داد: معلمان، مدیران و مربیان ما در سنگر آموزش و پرورش و مدرسه سعی می کنند تا دانش آموزان را به ویژه در گروه سنی نوجوانان با قرآن و واجبات الهی آشنا کنند که در این جشن شاهد حضور دانش آموزان پسر پایه نهم هستیم که با رسیدن به سن تکلیف برای اولین بار روزه داری کرده و به تکلیف الهی عمل می کنند.

در این مراسم قرائت قرآن، همخوانی و تجلیل از دو روشندل حافظ قرآن کریم به همراه قاریان برتر دانش آموزی انجام و دانش آموزان در این فضای معنوی ساعاتی را با کلام الهی مانوس شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار