مهلت شرکت در مسابقه اذان آوای ماندگار تمدید شد

تبریز- معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از تمدید مهلت شرکت در نهمین مسابقه اذان آوای ماندگار تا ۲۵ فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۰۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر قنبرزاد با اعلام این خبر افزود: با توجه به خواست موذنان و افراد علاقمند به شرکت در این دوره از مسابقه و همچنین تلاقی ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، مهلت شرکت در این مسابقه تا شنبه ۲۵ فروردین ماه تمدید شد.

وی با اشاره به جزییات مندرج در فراخوان یادآور شد: این دوره از مسابقات با حضور قاریان نوجوان و جوان به روش ادوار گذشته میزبان حضور استعدادهایی خواهد بود که در این عرصه فعالند.

قنبرزاد ادامه داد: این دوره از مسابقات یک بخش جدید هم دارد که در قالب دعاخوانی برای علاقمندان زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان افزود: در بخش اذان نیز در سه بخش، شاهد حضور موذنین خواهیم بود که به موذنین زیر 15 سال، بین 15 تا 40 و پیشکسوت، به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به روش های شرکت در این رویداد خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به حضوری به محل سازمان واقع در خیابان جمهوری اسلامی، ابتدای خیابان توحید، مجتمع همشهری، و یا تماس با شماره مجازی 09026756077 تا تاریخ ۲۵ فروردین ماه، برابر با چهارم شوال نسبت به شرکت در این رویداد اقدام نمایند.

وی از عموم موذنین و علاقمندان به حضوردر این رقابت معنوی خواست که در آن شرکت نمایند.

ارسال نظرات