سردار ولی زاده بیان داشت

مردم غزه ۳۳ هزار شهید دادند اما از سرزمین خود خارج نشدند

کد خبر: ۹۵۹۰۴۴۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:  .سردار قربان‌محمد ولی‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان‌های استان تهران در حسینیه فاطمه زهرا(س) این سپاه با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهيونيستی و تروریست‌ها اظهار کرد: امروز فضای ما معطر به عطر شهدا شده و همه ما میهمان شهدای گلگون کفن و گرانقدر کشورمان هستیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: مردم غزه بیش از ۳۳ هزار شهید تقدیم کردند اما از سرزمین خود خارج نمی‌شوند و همچنان مقاومت و ایستادگی می‌کنند تا به پیروزی نهایی برسند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به رفتار رزمندگان جبهه اسلامی در منازل دژخیمان تصریح کرد: نیروهای حماس تمامی مقررات را به جا می‌آورند و قابل مقایسه با جنایت‌های آنها نیست که کودکان را به شهادت می‌رسانند و بیمارستان را بمباران می‌کنند.

سردار ولی‌زاده با اشاره به اینکه جنايات ۷۰ ساله و غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی برای جهانیان آشکار شده است، ادامه داد: امسال در روز قدس مردم مسلمان و خیلی از مردم جهان در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند زیرا اوج مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین و اوج شقاوت و فجایع رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه مردم اوکراین در جریان جنگ این کشور صف کشیدند تا از کشورشان خارج شوند، ابراز کرد: مردم غزه بیش از ۳۳ هزار شهید تقدیم کردند اما از سرزمین خود خارج نمی‌شوند و همچنان مقاومت و ایستادگی می‌کنند تا به پیروزی نهایی برسند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به قدرت رسانه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع شعرا از قدرت رسانه نام بردند. امروز قدرت رسانه از پهپاد و موشک، هواپیما و ابزار آلات جنگی بیشتر است و اراده‌ها و قلوب را تحت تاثیر قرار می‌دهد و کشوری قوی‌تر است که رسانه آن قدرت تحلیل بیشتری نسبت به سایر کشورها داشته باشد که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات