دفاع از وطن و ناموس عهدنامه رزمندگان با خداوند بود

 یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در خوشاب گفت: اینکه برای حضور در جبهه عازم شدیم و برای دفاع از خاک وطن و ناموسمان جنگیدیم عهدی بود که با خدای خود بسته بودیم.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۴۸
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خوشاب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این ناحیه با عباس سلطان‌آبادی رزمنده هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند. سلطان‌آبادی در این دیدار اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی جزو اولین رزمندگانی بودم که برای جنگیدن علیه ظلم عازم جبهه شدم.
 این رزمنده هشت سال دفاع مقدس از هم‌رزمی با شهید مصطفی چمران خاطراتی بیان کرد. از روزی می‌گفت که در راه برگشت به خانه زنی را دیده بود که در دو دستش فرزندانش بودند و تمام زندگی‌اش در چادری بسته بود و به‌سوی منطقه‌ای امن فرار می‌کرد که ناگهان منطقه بمباران شد و همراه فرزندانش در جوی آبی همان نزدیکی افتادند و من در آن لحظه یاد عهدم باخدا افتادم که تا پای جانم باید از ناموس و خاک وطنم دفاع کنم.
 در ادامه این دیدار سرهنگ پاسدار سید محسن هاشمی خواه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوشاب حضور این بسیجی بزرگوار را که با جان‌فشانی‌ها و دلاوری‌هایی که در زمان جنگ و بعد از آن برای این کشور و شهر سلطان‌آباد انجام داده را ارزشمند برشمرد و بیان کرد: کلمات و واژه‌ها را در بیان و تقدیر این دلاوری‌ها کوچک می‌دانم و فقط خداست که می‌تواند پاداش این مجاهدت‌ها را به بندگان خود ارزانی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار