خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان عنوان کرد:

پدرجنایتکار پاسخگوی اعمال فرزند دیوانه اش باشد/ اسرائیل فرزند نامشروع شیطان بزرگ

امام جمعه دامغان گفت: اسرائیل یک حکومت یا کشور نیست، بلکه فرزند نامشروع و دیوانه آمریکاست که در منطقه مستقر کرده و اکنون پدر جنایتکار باید جوابگوی اعمال فرزند دیوانه‌اش باشد.
کد خبر: ۹۵۹۰۰۱۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه آخرین آدینه از ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس ضمن تشریح جایگاه مهم قدس شریف و مسجدالاقصی در تحولات آخرالزمان و ایام ظهور منجی عالم بشریت، اظهارداشت: امیدواریم به فضل الهی طوفان الاحرار در امتداد طوفان الاقصی و خروش ملت‌ها و آزادگان جهان در حمایت از مقاومت ستودنی مردم مظلوم غزه زمینه‌ساز تحقق آرمان فلسطین باشد.

امام جمعه دامغان با تشکر از حضور حماسی و دشمن شکن مردم این شهرستان در راهپیمایی امروز، اضافه کرد: امروز باردیگر شاهد گام‌های استوار امت اسلام، آزادگان عالم و حامیان انسانیت در راهپیمایی جهانی روز قدس بودیم؛ یادگار ارزشمند امام امت که در بیانی ماندگار فرمود:" اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. "

خطیب نمازجمعه دامغان با بیان اینکه امروز خوشبختانه با وجود گسترش دسترسی به رسانه‌ها، رنج‌ها و آلام مردم مظلوم فلسطین و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی منعکس می‌شود، تجاوز و جنایاتی که ۷۰ سال است ادامه دارد؛ تصریح کرد: به واقع تاریخ فلسطین به قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم می‌شود؛ قیامی که ان شاالله با محو اسرائیل غاصب خاتمه خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان در بخش دیگری از سخنان خود حمله وحشیانه اسرائیلی‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را حماقت جدید رژیم خونریز صهیونیستی عنوان و خاطرنشان کرد: بسیاری از کشور‌ها این اقدام تروریستی را محکوم کردند و تنها آمریکا و انگلیس و متحدان خبیثشان از آن حمایت کردند؛ جهان می‌داند اگر این قضیه باب شود دیگر هیچ سفارتخانه‌ای در هیچ جای دنیا امنیت نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی از روی استیصال به چنین اقدام احمقانه‌ای دست زده است، گفت: به واقع مسئولیت اصلی این جنایت برعهده آمریکا است، اسرائیل یک دولت یا حکومت یا کشور نیست بلکه فرزند نامشروع و دیوانه آمریکاست که در منطقه مستقر کرده و اکنون پدر جنایتکار باید جوابگوی اعمال فرزند دیوانه‌اش باشد.

امام جمعه دامغان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به واپسین روز‌های ماه مبارک رمضان؛ از خلق جلوه‌های معنوی باشکوه از سوی مردم دین‌دار این شهرستان از جمله برپایی بیش از ۱۰۰ جلسه کوچک و بزرگ جزء خوانی قرآن، پهن کردن سفره‌های افطاری ساده در بسیاری از مساجد و محافل، کمک‌های معیشتی به نیازمندان، حضور زایدالوصف در مراسم احیای شب‌های قدر و تلاش دینی و فرهنگی مبلغان و روحانیان در جای جای شهر و روستا‌ها و فضای مجازی و حقیقی همزمان با ماه میهمانی خدا تقدیر و سپاسگزاری کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار