خبرهای داغ:

برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقوام عرب شهرستان باوی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج باوی از برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس باحضور اقوام و طوایف عرب، عموم مردم و مسئولین و اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام آفرین در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۸۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

حجت الاسلام حسین خنفری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان باوی گفت:صبر مردم مسلمان فلسطین، دربرابر جنایات و حملات بیرحمانه اسرائیل و سکوت برخی کشورهای عربی به ظاهر مسلمان قلب هر انسان آزادیخواه و با وجدان را بیدار کرده است.

 

وی افزود: حضور همه مردم ولایتمدار و با غیرت ایران در راهپیمایی امروز مشت محکمی بر دهان زورگویان و دشمنان و اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام حسین خنفری و سرهنگ پاسدار سیدمحمد احمدی ثنا فرمانده سپاه شهرستان باوی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم شهرستان باوی در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بار دیگر خروش عالم گیر ملت بزرگ ایران و مسلمانان اقصی نقاط جهان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، جلوه های باشکوهی از تجلی همدلی و حماسه وحدت، غیرت و همبستگی جهانیان در حمایت از انتفاضه مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین و برائت از رژیم منفور و جعلی صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

 

روزی که مردم انقلابی و متدین شهرستان باوی نیز همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران و میلیون‌ها مسلمان و آزادی خواه در کشورهای مختلف و در لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و در عمل به فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، به میدان آمده و ضمن محکومیت جنایات وحشیانه اشغال‌گران قدس و ابراز همدردی با دلهای داغدار و زخم خورده مردان و زنان صبـور، سلحشــور و مقاوم وکودکان بی گناه فلسطین و غزه مقاوم، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و افتخار دیار ولایت و مرجعیت ثبت نمودند. 

 

ضمن تحسین و ارج نهادن به شور و شعور راهپیمایان روز جهانی قدس، مراتب سپاس و تشکر خود را از حماسه آفرینی و حضورآگاهانه و با بصیرت آحاد مردم شریف شهرستان باوی اعلام داشته و پیشاپیش با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات این مردم بزرگوار در ماه مبارک رمضان، از درگاه ایزد منان، عزت، اقتدار و پایندگی روزافزون اسلام و مسلمین و آزادی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیست را خواستاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار