منتخب مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری؛

ضربه سنگین مردم با حضور در راهپیمایی به‌نظام سلطه

منتخب مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم ایلام امروز پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد، گفت: با حضور پرشورشان ضربه سنگینی به‌نظام سلطه خواهند زد و بار دیگر حمایت خود را از مردم فلسطین را به جهانیان اثبات خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۷۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: انس با قرآن باعث پیروزی ملت ما و مردم آزادی‌خواه دنیا مثل غزه شده است.

 

منتخب مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم ایران و استان ایلام امروز پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

 

مرادبیگی عنوان کرد: با تفکری که امام خمینی (ره) آن را نهادینه کردند، مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل، مبارزه‌ای دینی و اسلامی و بر اساس تکلیف الهی است.

 

 وی گفت: خواسته امام راحل و شهدا نابودی رژیم صهیونیستی به‌عنوان ام‌الفساد و ریشه اصلی همه توطئه‌ها و جنگ‌افروزی‌های دنیاست.

 

منتخب مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مردم ما با حضور پرشور در صحنه راهپیمایی ضربه سنگینی به‌نظام سلطه خواهد زد و بار دیگر پشتیبانی قوی خود از مردم فلسطین را به جهانیان اثبات خواهد کرد.

#طوفان_الاحرار
#راویان_قدس.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار