فرمانده سپاه ناحيه حضرت روح‌الله(ره) جنوب شهرستان ری

جنایات صهیونیست ها نمی‌تواند آنان را از باتلاقی که در آن فرو رفته اند، نجات دهد

فرمانده سپاه ناحيه حضرت روح‌الله(ره) جنوب شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار ما ، حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه را محکوم نمود.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۲۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شهیری اظهار داشت : رژیم غاصب صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه و با نقض کلیه قوانین بین‌المللی و حقوق بشر به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرده که منجر به شهادت مستشاران ایرانی در سوریه، سردار محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان گردید.

وی تصريح کرد : این رژیم نامشروع با ارتکاب اين جنايت، نه تنها نمی‌تواند خود را از باتلاقی که در آن فرو رفته، نجات دهد، بلکه ضعف وجودی خود را به جهان و جهانیان اثبات نمود.

وی با بیان اینکه بی‌تردید خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت بیان کرد : بدون شک به فضل الهی و هوشياری و حمايت آزاديخواهان، مستضعفان و مسلمانان جهان، انتقام سخت جبهه مقاومت بهای سنگین این جنایت از دشمن صهیونیستی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله در ادامه اشاره کرد : روز جهانی قدس، یادگاری ارزشمند از بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در حالی فرا می رسد که ناتوانی رژیم اشغالگر قدس از یک‌سو و مقاومت، بردباری، استقامت و مبارزه‌جویی مردم فلسطین در سویی دیگر سبب شده تا این رژیم خبیث تمام توان خود را برای ضربه زدن به محور مقاومت به کار گیرد.

در پایان ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، شهدای فلسطین و غزه به ویژه شهدای اخیر تعدادی از مستشاران نظامی؛ سردار شهید محمدرضا زاهدی و یارانش،  از همه اقشار مختلف مردم جنوب شهرستان ری دعوت می نمایم ، تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار