خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

امروز انقلاب شکوهمند اسلامی هیمنه آمریکا را به خاک کشید

همدان-امام جمعه شهرستان بهار گفت: امروز انقلاب شکوهمند اسلامی هیمنه آمریکا را به خاک کشید شد و مانند جرقه‌ای عظیم شد که یک دنیا را دگرگون کرد و با حمایت از فلسطین و غزه حقیقیتی را رقم زد.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۱۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ماه رمضان الکریم ماه خودسازی و قرار گرفتن در مسیر بندگی و تعالی برای انسان است.

وی افزود: ماهی که خداوند متعال بندگان را اهل کرامت قرار داد، نفس‌های انسان را در این ماه ذکر قرار داد؛ بالاترین رحمت بر انسان گسترانیده است.

امام جمعه شهرستان بهار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند ماه رمضان در هر سال قطعه‌ای از بهشت است، گفت: این ماه فرصت بی‌بدیلی است و تکلیف ما این است که آنچه که از این ماه پرفضیلت بهره بردیم را حفظ کنیم.

وی گفت: امروز انقلاب شکوهمند اسلامی هیمنه آمریکا را به خاک کشید شد و مانند جرقه‌ای عظیم شد که یک دنیا را دگرگون کرد و با حمایت از فلسطین و غزه حقیقیتی را رقم زد.

مصباح عنوان کرد: مسئله فلسطین برای ما یک مسئله تاکتیکی نیست بلکه یک ایمان و اعتقاد و باور است و ما نیز ندای مظلوم‌خواهی را در جهان طنین انداز می‌کنیم.

وی ادامه داد: حضور پر شور و جمعیت گسترده عموم مردم شریف در راهپیمایی امروز در حمایت از مستضعفین و مردم بی دفاع غزه مردمی که جز خدا و انقلاب و مقاومت یار و یاوری ندارد، قابل تحسین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار