جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

قانون شکن‌ترین رژیم دنیا رژیم غاصب صیهونیست است

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از ویژگی‌های رژیم غاصب صیهونیست تسلط بر دنیا می‌باشد، وی را را قانون شکن‌ترین رژیم بیان کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۹۴
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

قانون شکن‌ترین رژیم دنیا رژیم غاصب صیهونیست است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بخشش جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در راهپیمایی روز قدس بخش طاهر گوراب حضور مردم در میدان اعلام انزجار و نفرت از ظالم و ستم دیدگان و دفاع از مظلوم ستم دیده را از حسنات قطعی و از افتخارات بزرگ در تاریخ عنوان کرد.

 

وی افزود: ملت ایران تنها ملتی است که یک صدا در شدیدترین شرایط و تهاجمات با استواری و سرافرازی به یاری مظلوم در برابر ستمگر ایستاده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین بخشش با اشاره به اعلام آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز قدس ارسوی امام خمینی( ره) این روز را جهانی‌ترین موضوع دوران معاصر دانست و اظهار کرد: بسیار تلاش شده است تا با انواع و اقسام حیله‌ها، قراردادها، پیمان‌ها مسئله فلسطین در منطقه و در دنیا به فراموشی سپرده شود اما با اعلام این روز مسئله فلسطین در صدر مسائل دنیا قرار گرفته و امروز رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان اصلی از خشم و انزجار ملت‌ها به این رژیم هستند.

 

 

وی غزه مظلوم را قلب مجروح امت اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز هر انسان و هر وجدان بیداری نمی تواند نسبت به آنچه که به غزه می‌گذرد بی‌تفاوت بی‌موضع و بی‌غصه باشد و با این کشتاردسته جمعی ، فساد بی شمار این کلام امام خمینی (ره) که اسرائیل باید از صحنه محو شود کلام دوراندیشی بود.

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان چهره غرب را چهره وحشی بیان کرد و گفت در قضاوت دشمنان انقلاب باید به گذشته آنها توجه کرد، رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند این همه فساد و کشتار را رقم بزند.

 

وی از ویژگی‌های رژیم غاصب صیهونیست را تسلط بر دنیا بیان کرد که قانون شکن‌ترین رژیم دنیا می باشد .

 

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه آمریکا جهانخوار در تلاش است عالم را رعیت خود بگیرد گفت: رژیم اسرائیل یک رژیم جعلی است که آمریکا برای قرار گرفتن در برابر مکتب اسلام ایجاد کرده است.

 

 وی خاطر نشان کرد‌: صهیونیستی پادگانیست که دور خود دیواری کشیده است با نشانه‌هایی همچون طوفان و الاخسا و افزایش انزجار و نفرت عمومی به زودی فروپاشیده خواهد شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار