قدرداني فرمانده سپاه استان اردبیل از حضور مردم در راهپيمايي روز قدس

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از حضور پرشور و حماسي مردم استان در راهپيمايي روز جهاني قدس قدرداني كرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۹۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

قدرداني فرمانده سپاه استان اردبیل از حضور مردم در راهپيمايي روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی اصل در پيامي از حضور پرشور و حماسي مردم فهيم و با بصيرت استان اردبیل ، بسيجيان، پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت،جانبازان، در راهپيمايي روز قدس، تقدير و تشكر كرد.

در اين پيام آمده است: بي ترديد اين حضور عظيم و حماسي شما بسيجيان و مردم فهيم و ولايت مدار استان اردبیل كه در لبيك به نداي معمار كبير انقلاب اسلامي و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله امام خامنه اي صورت گرفت، نشان از حركت در مسير انقلاب و آرمانهاي معمار كبير انقلاب بوده است و همانا با حضور گسترده و بي نظير خود عظمت اسلام و امت اسلامي را به رخ جهانيان كشانديد و مايه نااميدي و ترس دشمنان شديد.
راهپيمايي روز جهاني قدس، به عنوان يك حركت حماسي نشان دهنده وحدت، اتحاد، همبستگي و بصيرت ملت در برابر استكبار جهاني و دفاع از ملت هاي مظلوم و آزاده است.

مراسم روز جهاني قدس امسال با حضور گسترده شما بسيجيان دلاور مرد و شير زن در كنار مردم مومن، متعهد و ولايتمدار و هميشه در صحنه استان سرافزار اردبیل از بهم پيوستن زلال انسان هاي پاك سرشت و نوع دوست ايران اسلامي، دريايي خروشان از حمايت و دلگرمي براي ملت هاي ستمديده جهان آفريد و به تريبوني رفيع براي محكوميت غاصبان و جنايتكاران سرزمين فلسطين و نخستين قبله مسلمانان جهان تبديل شد.

روز قدس فرصتي بود تا قدرت ، ابهت و صلابت و اقتدار مسلمانان آزاده جهان به رخ ستمگران كشيده شود و ناقوس سقوط و تباهي و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا درآيد.

بر خود وظيفه مي دانم از حضور شما بسيجيان عزيز و آحاد مختلف مردم ولايت مدار استان اردبیل ، خانواده هاي معزز شهدا ، جانبازان و ايثارگران و مسئولين محترم كه در حمايت از مردم ستمديده فلسطين در صحنه حضور يافتند، تقدير و تشكر نموده و از خداوند منان، اقتدار و سربلندي روز افزون اسلام و مقام معظم رهبري جمهوري اسلامي ايران و نابودي رژيم صهيونيستي را مسئلت نمايم.

سردار غلامحسین محمدی اصل
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار